
Toyota C-HR 1.8 Hybrid 122 KM – podsumowanie testu długodystansowego
20 listopada, 2017Problem z Baterią Hybrydową, lub Autem Elektrycznym?
Zadzwoń do Naszego Serwisu!
Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
WARSZTAT SAMOCHODOWY
( Wał Miedzeszyński 180 )
+48 508 523 234
Wał Miedzeszyński 180 04-987 Warszawa – Wyznacz Trasę! Otwarte od 6.00 do 18.00
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!
Wybierz opcje Mechanika z doświadczeniem!
Mechanik +48 508 523 234
Naprawa Samochodów Hybrydowych, Elektrycznych, Diesel, LPG, Adblue, Dostawczych w Warszawie.
Mechanik z doświadczeniem w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Samochodów Hybrydowych + Serwis Baterii Hybrydowych
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Najtaniej w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, – Mechanik i Warsztat.
Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa – Spuszczenie paliwa z baku Warszawa Zamów naszego specialistę od motoryzacji do swojego domu.
Jak po dziewięciu miesiącach użytkowania oceniamy Toyotę C-HR? Nasze wrażenia po 26 tys. km eksploatacji. Spis treści: 1:17 – prezentacja modelu 3:00 …
pobrane z Youtube Nasza firma oferuje serwis samochodów elektrycznych i hybrydowych oraz promujemy możliwie nowe oraz bardzo ciekawe informacje na temat samochodów elektrycznych. Zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z naszymi mechanikami, posiadamy też mechaników mobilnych w Warszawie.
Problem z Baterią Hybrydową, lub Autem Elektrycznym?
Zadzwoń do Naszego Serwisu!
Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
WARSZTAT SAMOCHODOWY
( Wał Miedzeszyński 180 )
+48 508 523 234
Wał Miedzeszyński 180 04-987 Warszawa – Wyznacz Trasę! Otwarte od 6.00 do 18.00
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!
Wybierz opcje Mechanika z doświadczeniem!
Mechanik +48 508 523 234
Naprawa Samochodów Hybrydowych, Elektrycznych, Diesel, LPG, Adblue, Dostawczych w Warszawie.
Mechanik z doświadczeniem w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Samochodów Hybrydowych + Serwis Baterii Hybrydowych
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Najtaniej w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, – Mechanik i Warsztat.
Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa – Spuszczenie paliwa z baku Warszawa Zamów naszego specialistę od motoryzacji do swojego domu.
Długodystansowy = 26 tyś km. Panowie no k…
zamiast 140 tyś za C-HR-a wole… dołozyć 20 tyś zł i kupić sobie 2 x Nissan Qashqai np. po 80 tyś jeden już dobrej wersji 🙂 albo wiele wiele innych aut ,przykładów mnóstwo długo wymieniać,
Dobrze, ze usiadl pan z tylu. Tak wysoko poprowadzona linia okien to jakas parodia. 2metrowiec cos zobaczy. 165 praktycznie nic, dziecko moze czuc sie jak w trumnie. Nie wiem kto to wymyslil, ale nie byl geniuszem dizajnu.
Jeżdżąc eko nie ma problemu by osiagnac 4.5 (dowod z kilku miesiecy: https://image.ibb.co/b1hHv6/spalanie.png) czy mniej (na podmiejskiej trasie bielsko-krakow 100km widzialem wynik 3l/100). Gdyby założyć, że klima spala min 0.5l/100 i to nie liczy sie spalania samego silnika to w zasadzie mozna by powiedziec, ze spala ponizej 4l/100 czyli blisko tych wartosci katalogowych. To glownie kwestia stylu jazdy.
No ładny mi test długodystansowy.. 26k…. jak by był 260k… no to ok… można coś powiedzieć o zużyciu akumulatorów, awariach, i kosztach eksploatacyjnych (a nie tylko "wacha")
drogo coś bo za 130 można kupić wersje prestige prime a co do spalania da sie zejsc poniżej 4 l i nwm jak nim jeżdziliście bo na autostradzie przy 140km/h palił 6.2 a i v max 190 sprawdzone
C-HR to ciekawy samochód, ale potrzebuje mocniejszych wersji silnikowych. 1.2 Turbo i hybryda 1.8 to są dobre wersje dla tańszego i praktyczniejszego Aurisa nie dla C-HRa. Skoro już mamy odważny wygląd to powinna tutaj być jakaś lepsza dynamika, nawet jeśli miałoby to podbić jeszcze cenę. Można też ewentualnie zostawić wersję 1.2 Turbo jako podstawową, a dać tutaj mocniejszą hybrydę. Przynajmniej te 9s do setki żeby było i 200 km/h v max.
Zachar! Nie mogę się doczekać jak ty osobiście będziesz testował samochody zimą. Robisz to fantastycznie:>)
Mi się podoba , ale widziałbym to auto w innej konfiguracji , jakieś V6 pod maskę awd z 250 koni plus owa hybryda i by to świetnie latało ,darło ryja. Samochód ma potencjał na coś więcej ale Toyota się nie odważy
Szkoda, że nie ma wersji min. 190KM w benzynie. Wyglądem aspiruje do auta z bardziej sportowymi osiągami (zwłaszcza, że można dokupić pakiet Toyota Racing Development, który czyni auto jeszcze bardziej "agresywnym" pod względem wyglądu)
Jak byla mowa o czujnikach parkowania z tylu podjechal piekny passat b8. To chr to przydactwo.
toyota to zlom dlatego taka nachalna reklama
Trzeba przyznac, ze wyglad jest super. Natomiast samo spalanie… no cóż mogli dac tez diesela dla naprawde oszczednych 😉
W dzisiejszych czasach 122km to coś śmiesznego
Zacharze chciałbym Cię Spytać
Czy nie zrobisz test z wolskwagen sharan
Samochód rzeczywiście zwraca uwagę na ulicy – dlatego, że jest taki szpetny… I w tym przypadku nie można mówić, że o gustach się nie dyskutuje – design tej Toyoty (jak i nowych Lexusów) świadczy o tym, że ich projektanci mają zły gust. Co do silnika 1.8, to już kilkanaście lat temu wolnossące silniki o tej pojemności osiągały lepszą moc. Jeżeli zaś chodzi o spalanie, to obecnie nawet doładowany silnik benzynowy 1.8 o mocy blisko 200KM w samochodzie kompaktowym potrafi bez uprawiania jakiegokolwiek ecodrivingu (wystarczy, by kierowca nie był debilem) spalić podobne ilości paliwa, tyle, że do 100km/h ma około 7s. Podsumowując – trzeba być albo totalnym naiwniakiem, albo wielkim fanatykiem tej marki, by kupić C-HR'a.
Spalanie 6.5 l? Co to za hybryda. Żenada… Przecież obecnie benznówki osiągaja taką rednią bez problemu przy zachowaniu dynamiki jazdy. O jakiej dynamice można mówić w tym czymś? Tracicie w oczach. Powinniście pisać MATERIAŁ SPONSOROWANY…
Spodziewałem się niższego zużycia niż 6,5 litra. Myślę, że po wywaleniu baterii, wsadzeniu silnika 1.6 wolnossącego 120KM, z prostym pośrednim wtryskiem ale zaopatrzenie tego w skrzynię CVT dałoby lepszy wynik, przy podobnych osiągach.
Co prawda nie byłoby elektrycznego kopa przy wyprzedzaniu.
Zupelnie nie rozumiem narzekania na obsluge radia przez przyciski dotykowe – owszem, nie sa one tak wygodne i efektywne jak przyciski fizyczne, ale przeciez podstawowymi przyciskami sa te na kierownicy! a tu przedstawiaja je tak jakby bylo odwrotnie.. takie na sile szukanie problemu.. te na ekranie sa raczej dla pasazera by mogl sobie zmienic – mi jako kierowcy nigdy nawet nie przyszlo do glowy by ich uzywac.
Dobry materiał
140 tys… to jest skandal
Nie rozumiem dlaczego w podsumowaniu dlugodystansowego testu konkretnego ezgemplarza przy minusach wymienia się to, że w katalogu jest mały wybór silników. ..
Zachar zupełnie stracił wiarygodność w moich oczach. To auto ma sporo miejsca w środku? Ponury żart …
To jest ładne? Zacharze, bycie fanem toyoty to jedno, ale tak rozmijać się z prawdę?
Nie wiem z której strony to auto jest piękne? Jak dla mnie jest tak samo piękne jak Fiat Multipla,Nissan Juke i inne tego typu pokraczne twory. Najlepsze jest to że Multiple się wyśmiewa a o tym brzydactwie mówi się ze jest piękne. Ja tego nie potrafię zrozumieć.
Jechałem tym autem kiedyś na weekend. Bagażnik zdecydowanie NIE jest imponujący, choć jechałem benzyną, a nie hybrydą… dla 2 osób starczyło miejsca, ale więcej już by miało ciasno, jest co najwyżej dostatecznie. Co zabawne, spalanie w benzynie miałem znacznie mniejsze niż Zachar w hybrydzie. Co prawda na mojej trasie nie było korków, ale i tak nie kupuję tego wychwalania "oszczędnej" hybrydy, jeśli z benzyną i dieslem przegrywa wszędzie poza korkami. Poza tym, niby auto do miasta, ale widoczność do tyłu jest koszmarna, częściowo sprawę rozwiązuje kamera, ale przy ruchu poprzecznym już pozostawało tylko trzymanie kciuków i modlitwy ;). Auto ma w sobie coś ciekawego, i przyznaję, że po tym weekendzie przez chwilę nawet rozważałem jego zakup, ale z pewnością nie byłaby to rozsądna decyzja (zwłaszcza jak się weźmie pod uwagę wysoką cenę). Ostatecznie kupiłem coś znacznie tańszego i większego w środku (no i osoba jadąca z tyłu nie czuje się jakby była w piwnicy).
Dlaczego dlaczego dlaczego dlaczego dlaczego czyli 5why filozofia Kaizen ((jap. カイゼン) rodem z Toyoty a pytanie brzmi dlaczego za przeproszeniem kuurwa Toyota kłamie pisząc w katalogu 3-4L na 100km skoro jest to nieosiągalne a realnie 6,5L???. Brak mi zaufania do takiej firmy a wy ufacie Toyocie? Kłamcy!
A wiecie że we wnętrzu jest hałas nie do zniesienia szczególnie w podróży autostradowej i po 15godzinach jazdy w tym pudle masz dosyć życia? I wszystko to za jedyne 140tysi?dzięks ziomki! Ja wysiadam
Czemu nie wspomniałeś, że w aucie jest BARDZO głośno? Wygłuszenia tam chyba ne ma, bo słychać wszystko. Podwozie, koła, przepływ powietrza i "sławną" skrzynię CVT, która wyje jakby opętał ją szatan. Poza tym co to za moc 122 KM z 1.8 RAZEM z hybrydą??? Skąd takie spalania??? Skąd taka cena??? Chyba tylko założenie LPG uratuje tą konstrukcję pod względem ekonomicznym
Jak dla mnie CHR byłby idealny z napędem hybrydowym awd jak w rav4
Posiadam Toyote Chr 1.2 turbo i przejechałem nią 20000 km. Spalanie średnie 6.5l. jak dla mnie wynik bardzo dobry.
Nudne te wasze filmy o chr…
ale pierdolisz fajne autko
8:10 ktoś wie co to za materiał?
Minęły prawie dwa lata od publikacji tego testu, a wersji 180 KM, o której wspominacie, dalej nie ma. Szkoda, bo po nowej Corolli widać, że mocniejszy układ był na rynku potrzebny.
Nietuzinkowy wygląd, niezła jakość i stał się szybko HITem. To nie jest nudny vw
Mialem okazje pojeździć tym czymś. Powiem tak: głośne i mulowate a z tylu klaustrfobiczne. Z przodu bardzo fajne no ale tylko z przodu.
12:37 hyundai terracan w tle.
Mam Citroen C3 silnik 1.2 l 110 KM przejechane 63 000 km średnie spalanie 5,2 l/100 km. Oczywiście jest to segment B ale niewiele mniejszy od C-HR choć oba samochody są autami miejskimi. Ja za swoją C3 w topowej wersji zaplacilem 63 000 zł. Co ma mnie przekonać do kupna hybrydy?
Trochę pojeździłem tym crossoverem. W mieście spalanie na poziomie od 3.5 – 4.0 zachowując eko jazdę. W trasie przy spokojnej jeździe do 100 km/h to około 4.8 do 5.5. Jazda autostradą to około 8-9 litrów.
3lata Użytkowania nie dziala klimatyzacja dużo minusów
Witam. Ilu litrowy jest zbiornik paliwa. Dziękuję i pozdrawiam
spalanie 4 litry na 100 w miescie jak najbardziej realne