
Toyota C-HR 1.8 Hybrid vs Toyota C-HR 1.2 Turbo TEST POV Drive & Walkaround ENGLISH SUBTITLES
15 września, 2017Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miejscu.
Mechanik z dojazdem Warszawa
+48 570 933 114
Mobilny Elektryk
+48 534 649 204
Mobilny Elektryk
+48 512 149 689
Najtaniej w Warszawie!
English–Speaking Mechanic in Poland
+48 570 933 114 Here!
Problem z Baterią Hybrydową, lub Autem Elektrycznym?
Zadzwoń do Naszego Serwisu!
Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
WARSZTAT SAMOCHODOWY
Mechanik Samochodowy
Tel: 570 933 114
Wał Miedzeszyński 180 04-987 Warszawa – Wyznacz Trasę! Otwarte od 6.00 do 18.00
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!
Wybierz opcje Mechanika z doświadczeniem!
Mechanik
Naprawa Samochodów Hybrydowych, Elektrycznych, Diesel, LPG, Adblue, Dostawczych w Warszawie.
Mechanik z doświadczeniem w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Samochodów Hybrydowych + Serwis Baterii Hybrydowych
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Najtaniej w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, – Mechanik i Warsztat.
Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa – Spuszczenie paliwa z baku Warszawa Zamów naszego specialistę od motoryzacji do swojego domu.
1:30 0-100 km/h test 2:07 50-140 km/h test 2:45 fuel consumption test.
pobrane z Youtube Nasza firma oferuje serwis samochodów elektrycznych i hybrydowych oraz promujemy możliwie nowe oraz bardzo ciekawe informacje na temat samochodów elektrycznych. Zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z naszymi mechanikami, posiadamy też mechaników mobilnych w Warszawie.
Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miejscu.
Mechanik z dojazdem Warszawa
+48 570 933 114
Mobilny Elektryk
+48 534 649 204
Mobilny Elektryk
+48 512 149 689
Najtaniej w Warszawie!
English–Speaking Mechanic in Poland
+48 570 933 114 Here!
Problem z Baterią Hybrydową, lub Autem Elektrycznym?
Zadzwoń do Naszego Serwisu!
Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
WARSZTAT SAMOCHODOWY
Mechanik Samochodowy
Tel: 570 933 114
Wał Miedzeszyński 180 04-987 Warszawa – Wyznacz Trasę! Otwarte od 6.00 do 18.00
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!
Wybierz opcje Mechanika z doświadczeniem!
Mechanik
Naprawa Samochodów Hybrydowych, Elektrycznych, Diesel, LPG, Adblue, Dostawczych w Warszawie.
Mechanik z doświadczeniem w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Samochodów Hybrydowych + Serwis Baterii Hybrydowych
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Najtaniej w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, – Mechanik i Warsztat.
Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa – Spuszczenie paliwa z baku Warszawa Zamów naszego specialistę od motoryzacji do swojego domu.
http://autowizja.pl/2017/09/toyota-c-hr-1-8-hybrid-vs-toyota-c-hr-1-2-turbo-test/ <-technical data and more pictures / dane techniczne i więcej zdjęć
Moje spojrzenie https://youtu.be/8U7J9DWDWe0
So stupid how people call the CH-R a bold design, but they dont say shit about the i3 (A2)? cause that thing is beautiful isnt it? lol. If the i3 (A2) was made by toyota noone wouldve bought it, people only buy it cause its the cheapest way they can say "i have a new BMW".
Dziwna metodologia zeby osiagi testowac w ECO MODE. Troszeczkie chlopaky poyechalyscie z tym faux paux.
Czy 1,2 nie jest za mały do takiego auta ? I po prostu to auto nie będzie wolne na trasie ?
Great Test – thank you very much and best regards from Austria!
Very useful data , helped with my choice.best wishes from uk.
Реально тяжело смотреть. Понятно но тяжело.
Sądzę, że robiąc test przyśpieszenia w hybrydzie powinniście wyłączyć ECO MODE i włączyć PWR MODE 🙂
Toyota hybrid is in eco mode
Nie rozumiem fenomenu tego auta w Polsce i jego nadspodziewanie dobrych wyników sprzedaży. Auto nie porywa ani osiągmi ani ceną, ani wyposażeniem i oszczędnością. Czyżby legendarna bezawaryjność Toyot była wciąż żywa w naszym społeczeństwie? Coś w tym musi być.
Reviews should ALWAYS be performed in the ENGLISH language, not some MINOR foreign language!!
A ja byłem w Mławie mercedesem.
Wreszcie porównanie zwyklego benzyniaka. A ja jestem dalej ciekaw jak z ladowaniem hybrydy ? I nie chodzi mi o ładowanie w salonie specjalistycznymi ladowarkami?
Na szczęście nie jesteśmy już skazani na hybrydy ze skrzynią bezstopniową.
Można wybrać Hyundaia lub Kię ze skrzynią dwusprzęgłową.
( ͡° ͜ʖ ͡°)
Nagrane bez stabilizatora….? Naprawdę?
Świetny test. Właśnie takiego porównania szukałem 😀
Great review! I drive the new Corolla 1.8 Hybrid. A question, did you feel that the cars drove a lot differently between the petrol and hybrid? Like brake feel, chassis and road manors? 🙂
Wow! Great review. Thank you for the sub-titles…….
Żeby 1,2 spalił8 litrów to trzeba zdrowo/żwawo jeździć. Nie ma bata żeby hybryda spaliła wtedy 4 litry. Widać to nawet po raportach spalania gdzie większość wyników oscyluje wokół 5,5 litra na setkę.
Druga sprawa – reakcja na gaz i nierównomierny przyrost przyspieszenia. Otóż wciskając gaz do połowy w obu autach, silnik 1,2 sprawnie i żwawo przyspieszy. Hybryda wkręci swój silnik na obroty, a prędkość będzie rosła ślamazarnie. Przyspieszenie hybrydy, dopóki jej nie pałujesz,jest takie samo czyli marne, niezależnie jak mocno wciśniesz gaz i na jakich obrotach jest silnik.
Wedłóg mnie nierobi się testów na spalanie na tak krótkim odcinku.Prawdziwe to by było jak by ta toyota miała w połowie naładowany aku i dystans kilkaset kilometrów ,stawiam na disla a nawet na benzynę ,ja mam merca co mi może jak chcę spalić 3 ,5 litra na 100 km. Niby hybryda a pali jak czołg .
frog
Mam hybryda chr i od jesieni zaczyna palić dużo bateria po nocy całkiem się rozl spalanie z 3 lit wzrosło do 11-15 na krótkim odcinku a latem było od 2,8 do 3.5 gdybym wiedział w lipcu przy zakupie tego auta nigdy by go nie kupił! !!!!! Ogólnie zaczynam mieć już dość tej toyoty. Pzdr
A gdzie pomiar z tankowaniem paliwa? To co komputer pokazuje to z reguly pobozne zyczenia.
Jak już wiele osób zauważyło popełniono tu błąd w obliczeniach. Aby obliczyć po ilu kilomtrach wyjdziemy na swoje kupując wersję hybrydową 1.8h zamiast benzynową 1.2T należy podzielić ilość litrów które można kupić za różnicę w cenie tych aut, czyli 3.333 litry przez jedynie różnicę w spalaniu między obiema wersjami a nie całkowite spalanie wesji benzynowej – czyli przez 4 a nie przez 7,7. Tak więc wynik = 3.333 / 4 = 833 setek kilometrów = 83.300 km a nie 44.000 km. Poza tym z opinii uzytkowników hybryd można wnioskować, że realna różnica w spalaniu jest bardziej na poziomie trzech a nie czterech litrów co juz da wynik ok 100 tys. km. Tak naprawdę jeżeli chcielibyśmy uwzględznić wszyskie czynniki wpływające na opłacalność zakupu oszczędniejszej w spalaniu (ale droższej) hybrydy względem wersji benzynowej to wynik, po ilu kilometrach zwróci się różnica w cenie będzie wynosił: NIGDY SIĘ NIE ZWRÓCI !!! A dlaczego ? Otóż odpowiedź jest banalnie prosta. Dodajmy do rachunku większą utratę wartości przy zakupie droższego o 15 tys. zł samochodu + droższsze ubezpiecznie AC (3,5% od wiekszej wartości) + utratę potencjalnych odsetek od lokaty bankowej, na której ta kwota mogłaby być ulokowana. Czyli utrata wartości od różnicy = 10% + 3%AC + odsetki 2% = 15% rocznie, co daje kwotę 2.250,- zł. Polacy pokonują prywatnym samochodem średnio około 15.000 km rocznie czyli 150 setek. Zatem wybierając auto hybrydowe zamiast benzynowego zaoszczędzi się rocznie 150 * 3 litry mniejsze spalanie = 450 litrów * 5 zł = 2.250,- zł minus poprzednio wyliczona strata 2.2250,- zł = ZERO !!! Poza tym im droższe auto hybrydowe i mniejsze roczne przebiegi tym mniejsza opłacalność hybrydy. Jedyne plusy z posiadania samochodu hybrydowego to ewentualne przywileje związane z poruszaniem się takim samochodem stosowane w wielu miastach oraz większa przyjemność z jazdy ale tylko przy poruszaniu się w mieście a szczególnie w korkach. Mam nadzieję, że tą analizą pomogłem wielu niezdecydowanym osobom podjąć decyzję jakie auto kupić – zwykłą oszczędną benzynę czy auto hybrydowe.
Excellent video even three years later. Thanks
Zrób tes jazdy że Szczecina do Rzeszowa a okaże się że hybryda nigdy się nie zwróci i w dodatku spali więcej paliwa
Dlaczego testy przyspieszenia hybrydy robiliście w trybie Eco?
Wyliczenia zwrotu kosztów zakupy hybrydy się nie zgadzają, nie uwzględniono kosztu skrzyni automatycznej w wersji 1.2 i innych kosztów eksploatacyjnych.
0:17, no i znaczek.