
Toyota Corolla 1.8 Hybrid 122 KM e-CVT 2019 – Test PL Review PL| Odcinek 42 Radomska Jazda
5 maja, 2019Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miejscu.
Mechanik z dojazdem Warszawa
+48 570 933 114
Mobilny Elektryk
+48 534 649 204
Mobilny Elektryk
+48 512 149 689
Najtaniej w Warszawie!
English–Speaking Mechanic in Poland
+48 570 933 114 Here!
Problem z Baterią Hybrydową, lub Autem Elektrycznym?
Zadzwoń do Naszego Serwisu!
Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
WARSZTAT SAMOCHODOWY
Mechanik Samochodowy
Tel: 570 933 114
Wał Miedzeszyński 180 04-987 Warszawa – Wyznacz Trasę! Otwarte od 6.00 do 18.00
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!
Wybierz opcje Mechanika z doświadczeniem!
Mechanik
Naprawa Samochodów Hybrydowych, Elektrycznych, Diesel, LPG, Adblue, Dostawczych w Warszawie.
Mechanik z doświadczeniem w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Samochodów Hybrydowych + Serwis Baterii Hybrydowych
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Najtaniej w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, – Mechanik i Warsztat.
Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa – Spuszczenie paliwa z baku Warszawa Zamów naszego specialistę od motoryzacji do swojego domu.
W kolejnym odcinku Radomskiej Jazdy poczujecie moc siedmiu premier Toyoty! A tak na serio po świetnie wykonanej RAV4, zaprezentujemy Wam kompletnie …
pobrane z Youtube Nasza firma oferuje serwis samochodów elektrycznych i hybrydowych oraz promujemy możliwie nowe oraz bardzo ciekawe informacje na temat samochodów elektrycznych. Zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z naszymi mechanikami, posiadamy też mechaników mobilnych w Warszawie.
Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miejscu.
Mechanik z dojazdem Warszawa
+48 570 933 114
Mobilny Elektryk
+48 534 649 204
Mobilny Elektryk
+48 512 149 689
Najtaniej w Warszawie!
English–Speaking Mechanic in Poland
+48 570 933 114 Here!
Problem z Baterią Hybrydową, lub Autem Elektrycznym?
Zadzwoń do Naszego Serwisu!
Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
WARSZTAT SAMOCHODOWY
Mechanik Samochodowy
Tel: 570 933 114
Wał Miedzeszyński 180 04-987 Warszawa – Wyznacz Trasę! Otwarte od 6.00 do 18.00
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!
Wybierz opcje Mechanika z doświadczeniem!
Mechanik
Naprawa Samochodów Hybrydowych, Elektrycznych, Diesel, LPG, Adblue, Dostawczych w Warszawie.
Mechanik z doświadczeniem w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Samochodów Hybrydowych + Serwis Baterii Hybrydowych
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Najtaniej w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, – Mechanik i Warsztat.
Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa – Spuszczenie paliwa z baku Warszawa Zamów naszego specialistę od motoryzacji do swojego domu.
siemanko właśnie zastanawiam się nad zakupem nowej Toyoty i właśnie myślę o Corolli albo sedan albo kombi i podoba mi się też chr lecz ze względu na to że będzie podróżował z nami syn to z tyłu niestety jest za mało szyby i będzie bardzo ograniczona widoczność dla niego i dlatego pomimo tego że chr świetnie wygląda odpada zastanawiam się też nad priusem ponieważ posiadamy priusa 2 jestes świetny samochód lecz w tym momencie i Corolla hybrydowa i Prius są w podobnych pieniądzach to trochę dziwi bo zawsze Auris był tańszy a co do ceny używanych Toyot to rozglądałem się też nad priusem trzeciej generacji to naprawdę trzymają cenę pozdrawiam. Dodam że za Toyota przemawia nowy design nowa generacja hybrydy chodzi o to że znacznie cichsza bogate wyposażenie w standardzie.
Pierwszy raz jestem na twoim kanale. Sensownie przeprowdzony test, opowiadanie o aucie nie meczy. Czekam na kolejne filmy.
no to moge od razu powiedziec ile ona spala przy predkosci ok 110km/h bo pojezdzilem nia przez ostatnie 2 tygodnie robiac ok 5 tys km, auto pali znacznie mniej niz Pan mowi, jesli jedziemy 110/h spalanie jest na poziomie ok 5,4l/100 (przejechalem z taka predkoscia jakies 3 tys km po autostradach wiec moj test jest dosc miarodajny) jazda po miescie bez najmniejszego problemu i jezdzenia jak z jajkiem 4-4,3l/100 wiec jest rewelacyjnie, nie wiem jak przy wiekszych predkosciach typu 140/h bo jezdzilem nim w kraju w ktorym na autostradach jest maks 110/h a wszedzie sa kamery i kontrole ale sadze ze spokojnie zmiesci sie do 7l/100. Toyota mocno poprawila uklad hybrydowy pod tym wzgledem, jestem pod wrazeniem. Auto bardzo komfortowe, dobrze wyciszone i palace naprawde symboliczna ilosc benzyny, tylko ta cena, zeby miec w miare rozsadnie wyposazona corolle hybrid trzeba zaplacic ok 100 tys zl, moim zdaniem troche duzo jak za auto kompaktowe, w promocji dzis mozna kupic Lexusa CT hybrid w promocji za niecałe 100 tys zł a to rowniez kompakt tylko o półkę wyżej.
Ds się tu zalożyć LPG? 😎
mam corolle combi i jest wykurwista w kosmos. dobre audio. o autostradzie zapierdala sama na radarze. ogólnie mam pytanie do was,mam oponoy bridgestone ep150 i nie jestem z nich zadowolony. ogólnie nie ufam ani oponom ani zawieszeniu. jakiej konfiguracji używacie jesli chodzi o ciśnienie w oponach,i jakie sugeruje poducent. cvt robi robote 160 na godzine to jest moment
Nie da sie tego sluchac. Elastyczny silnik, zmieniony silnik jak w chr(to jest to samo co w chr). Spalanie 6l no swietnie. Niskie spalanie w tym aucie tylko wciskajac gaz delikatnie lub jazda ze stala predkoscia. Mowa o spalaniu licznikowym a chyba najwazniejsze jest spalanie pod dystybutorem bo tu by bylo zdziwienie ze jest wiecej. Wiec jakie ma znaczenie spalanie licznikowe. Toyota chyba prezenty do bagaznika wrzucila redaktorowi.
Z moich pierwszych odczuć to tragiczna widoczność. Szyby są malutkie. Gdyby nie kamera cofania, to parkowanie było by sporym problemem. Gabarytowo to też kawał samochodu, nie oszukujmy się.
Bardzo fajny samochód, ale ten tablet nawigacyjny jest brzydki i przestarzały. Szkoda.
Stówka,sto dziesięć, domy w tle i… po prawku (:
Dramatyczna prezentacja samochodu… Koleś mówi jak na jakimś spowalniaczu lub rauszu.
Myślę że przy 100 paliło by tyle czy tyle to przetestuj 🤨
Super autko
Ile można zarobić na takiej reklamie Toyoty?
Jaki to kolor ?
Rok 2019, autko hybrydowe i taki drągal zmiany kierunku jazdy!?!!!
Chłop, który na to wpadł powinien wylecieć z zespołu z hukiem 👎
To ma być po prostu przycisk/selektor (taki jak np w octavia 4)
Czy opowiadałeś już o tym silniku w 4gen w jakimś materiale? Chętnie bym posłuchał.
jestem ciekawy jak pod 5 osobami+bagaże jeździ czy czuć spadek mocy?
Może i dobra i fajna tylko nie ten silnik ,kasa wywalona w błoto ,tylko i wyłącznie motor 184 konie ,naprawdę robi wrażenie i frajdę na trasie ,inna dwusprzęgłowa skrzynia biegów Cvt ,te 122 to dobre na Taxi
Silnik lepiej włączyć tudzież uruchomić . Po co od razu zapalać ? Wtedy to i Straż nie pomoże . A tak serio to o skrzyni nic , wnętrze słabo pokazane . Spalanie też omówione bez spójności. Raz pali 4 potem 6 za chwilę już 9 i komentarz , że to nie jest dużo .
Dobra corolla dobra jednostka to się sprzedaje. Fakt corolla jest jedną z ładniejszych toyot
Recenzja bez testu spalania i informacji o możliwości założenia LPG. Reklamacja.
Hej nic nie wsppmniales o skrzyni biegow przymierzam sie do kupienia Toyota.Pozdrawiam😉
x1.75 polecam.
Ten tablet to chyba Manta robiła bardzo archaiczny 🙂
Super auto gdyby nie wyciszenie- szumy wiatru
"(zawieszenie) nie oddaje dzwięku do środka". Masz albo poważną wadę słuchu, albo pieniądze od toyoty. Jeździłem jako pasażer taką toyotą i powiem że to jak mocno słychać zawieszenie oraz to jakie ono jest sztywne są największymi wadami tego auta.
Troche ze spalaniem za miastem przesadzone. Poprzednik przy 140 palil 7 litrow
Trasa przy V=120 km/h (obroty 2tys/min) zużycie paliwa 5,5 l/100 km.
Zmieniam aurisa na taką 4gen😎
Model styltstyka auta spoko ale ja osobiście wolałbym śilnik w 100% spalinowy bo kciał bym coś co potrafię pomajstrowac sam pszy tym
Żona ma służbową Corollę 1.8 Hybrid CVT. Było to moje pierwsze spotkanie z hybrydą i mogę powiedzieć, że samochód ma zalety i poważne wady. Nie jest ani totalnym gniotem, ani nie jest największym osiągnięciem motoryzacyjnym, wszystko zależy od tego jakie ma mieć przeznaczenie. Jeżeli ma to być samochód na miasto jest jak najbardziej ok. Niewielkie spalanie (ok. 5 litrów), cicha jazda na prądzie dobra dynamika przyspieszenia na niskich obrotach. W trasie natomiast jazda tym wozem to prawdziwa udręka. Przede wszystkim: jest masakrycznie głośno. Zarówno jeżeli chodzi o opory powietrza, jak i dźwięki spod maski. Podczas przyspieszania silnik piłuje niemiłosiernie, hałas jest naprawdę potężny. Ponadto dynamika powyżej 120 km/h to dramat. Do tego w trasie spalanie wzrasta do 6,0 – 6,5 litra, co już jest wynikiem niewiele lepszym niż moje Audi A4 B8 1.8 TFSI, gdzie przy podobnych prędkościach osiągam 7,2-7,8/100, przy nieporównywalnie lepszym komforcie i wyciszeniu. Inne minusy to bagażnik – nie dość, że mały i głęboki (sedan), to jeszcze ma wysoki próg załadunku. Wnętrze: fakt, wykonane z miękkich materiałów, ale deska rozdzielcza wygląda po prostu katastrofalnie. Nie ma tam nic poza pokrętłem do klimatyzacji i tabletem, którego położenie jest dość niewygodne (trzeba zezować podczas jazdy). Do tego funkcjonalnie wnętrze straciło w porównaniu z Aurisem, którego kiedyś miałem (mniej schowków, niewysuwany podłokietnik). Inne plusy to świetny układ wspomagania, autem kręci się z łatwością jednym palcem i wygodne fotele. Ogólnie dla robiących małe przebiegi samochód dobry, ale nudny jak flaki z olejem. Jeżeli ktoś regularnie pokonuje dłuższe trasy na autostradzie/ekspresówce – szczerze nie polecam.