
Toyota Corolla 2019 1.8 Hybrid 122KM PL TEST Carolewski
18 kwietnia, 2019Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miejscu.
Mechanik z dojazdem Warszawa
+48 570 933 114
Mobilny Elektryk
+48 534 649 204
Mobilny Elektryk
+48 512 149 689
Najtaniej w Warszawie!
English–Speaking Mechanic in Poland
+48 570 933 114 Here!
Problem z Baterią Hybrydową, lub Autem Elektrycznym?
Zadzwoń do Naszego Serwisu!
Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
WARSZTAT SAMOCHODOWY
Mechanik Samochodowy
Tel: 570 933 114
Wał Miedzeszyński 180 04-987 Warszawa – Wyznacz Trasę! Otwarte od 6.00 do 18.00
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!
Wybierz opcje Mechanika z doświadczeniem!
Mechanik
Naprawa Samochodów Hybrydowych, Elektrycznych, Diesel, LPG, Adblue, Dostawczych w Warszawie.
Mechanik z doświadczeniem w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Samochodów Hybrydowych + Serwis Baterii Hybrydowych
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Najtaniej w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, – Mechanik i Warsztat.
Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa – Spuszczenie paliwa z baku Warszawa Zamów naszego specialistę od motoryzacji do swojego domu.
Test oraz jazda próbna nowym samochodem Toyota Corolla 2019 1.8 Hybrid 122KM. Sprawdziliśmy jak jeździ najnowsza hybryda powracająca do historycznej …
pobrane z Youtube Nasza firma oferuje serwis samochodów elektrycznych i hybrydowych oraz promujemy możliwie nowe oraz bardzo ciekawe informacje na temat samochodów elektrycznych. Zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z naszymi mechanikami, posiadamy też mechaników mobilnych w Warszawie.
Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miejscu.
Mechanik z dojazdem Warszawa
+48 570 933 114
Mobilny Elektryk
+48 534 649 204
Mobilny Elektryk
+48 512 149 689
Najtaniej w Warszawie!
English–Speaking Mechanic in Poland
+48 570 933 114 Here!
Problem z Baterią Hybrydową, lub Autem Elektrycznym?
Zadzwoń do Naszego Serwisu!
Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
WARSZTAT SAMOCHODOWY
Mechanik Samochodowy
Tel: 570 933 114
Wał Miedzeszyński 180 04-987 Warszawa – Wyznacz Trasę! Otwarte od 6.00 do 18.00
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!
Wybierz opcje Mechanika z doświadczeniem!
Mechanik
Naprawa Samochodów Hybrydowych, Elektrycznych, Diesel, LPG, Adblue, Dostawczych w Warszawie.
Mechanik z doświadczeniem w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Samochodów Hybrydowych + Serwis Baterii Hybrydowych
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Najtaniej w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, – Mechanik i Warsztat.
Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa – Spuszczenie paliwa z baku Warszawa Zamów naszego specialistę od motoryzacji do swojego domu.
Free nice car
Ile kosztuje w tej wersji? Mozna zaplacic max 90 tys wg mnie tyle jest warta
Nie mogę skupić się na teście bo boję się, że zaraz będzie stłuczka… Na prawdę można kręcić środek samochodu też na postoju….
Kręcenie filmu w środku proponuje ograniczyć do konieczności pokazania zachowania napędu etc..
Ogólnie rzecz biorąc fajny test i dobry kanał YT. Łapka w górę!
Ale pierdoli 10 l!
siostra woli corolle ale ja dieselka pzdr
Jest straszna spalanie jak smok głośniki i radio na minus charczy .wole wv I płacze ze kupiłam toyote corollę
ze spalaniem na autostradzie to prze giołeś
7.5 przy 140k/h to jest realne !!!!
lidzie nie opowiadajcie pierdoł przy tych testach ,.
Jeżdżę nową Corollą hybryd dzięki Toyota Kobos z Tarnowa bardzo fajne auto Mam malutką uwagę co do spalania. Nie zgodzę się ze Skodziarzem Pali rewelacyjnie mało nawet w przejazdach autostradowych po 8 tysiącach i częstą jazdą po A4 z prędkościami maksymalnymi średnie spalanie 5,2 a przy prędkościach 120 można zejść poniżej 5 sam jest mile zaskoczony
Domyślam się że to spalanie w trasie tzn na autostradzie to jak Pan miał gaz w podłodze i po dystansie kilku kilometrów. Mój znajomy ma taką w kombi i z tego co mówił to auto na autostradzie pali 7.5.
Miło się ogląda, naprawdę wszystko na luzie i oby tak dalej! 🙂
Pozdrawiam!
Fajny test. Powiedz proszę jak z wyciszeniem wnętrza przy większych prędkościach i ilością miejsca na tylnej kanapie.
ropa do traktora gaz do zapalniczek a benzyna do toyoty szkoda ze niema nic naszego POLONEZ jestesmy w czarnej d wiec sie nie wymadrzajmy bo nie mamy pojecia chyba ze zuk
kiedy niemcy 50 lat temu produkowali luksusowe samochody, niedoszły wtedy jeszcze inżynier toyoty gdzieś w zapiździałej dziurze, na ryżowym papierze szkicował swoje pierwsze gadające dildo w kształcie pokemona….oryginalny pomysł został doceniony i zaadaptowany przez inżynierów toyoty a następnie od lat sukcesywnie i konsekwentnie rozwijany pod nazwą Toyota Corolla, jej mniejszy brat z mniejszym akumulatorem i mniej ergonomiczną końcówką doodbytniczą nosi nazwę Toyota Yaris. Kolejnym krokiem ewolucji była marka Lexus. Natchniony najnowszą serią Teletubisiów, prezes Toyoty postanowił rozwinąć swój produkt do czegoś bardziej ekskluzywnego – pomimo dołożenia 40 asystentów ruchu, diód led, i wyprawienia całości skórą z bawoła, ku zdziwieniu doszedł do smutnej konstetacji, że po całym kosztownym i czasochłonnym liftingu dildo nadał pozostało dildem.
Ale niemiecką motoryzację też można kochać lub nienawidzić. Nudna jak flaki z olejem….
Test fajny ale brakuje przesiadki na tylną kanapę i zobrazowania ilości miejsca dla pasażerów przy jednoczesnym zaznaczeniu wzrostu osoby. Oprócz ilości miejsca z tyłu, ważne jest wykończenie tylnego przedziału – materiały, schowki. Na koniec kilka słów o bagażniku poproszę 🙂
Nie designem a wzornictwem!!!
W teście brakuje informacji na temat miejsca na tylnej kanapie
Prosze o test CH-R po liftingu
Kurde, ja wypożyczyłem tą corollę na weekend i od tego momentu nie widzę możliwości zakupu innego auta😍
A jak by Pan porównał tą Corollę do Kii Niro hybrydowej z 2019 roku? Bo mam wrażenie, że Kia jest mininalnie droższa, ale znacznie lepiej wyposażona, i o wiele estetyczniejsza w środku. Ale piszę to wyłącznie na podstawie Pana filmów.
Bardzo dziękuję za sympatyczny filmik, wiele skorzystałam. I mam nadzieję, że Pan nie bierze serio niektórych negatywnych wręcz prostackich komentarzy! Dla mnie to jest nie do pojęcia, że w ogóle tak można. Ci ludzie tak naprawdę obnażają siebie, swoje kompleksy i niską samoocenę. Pozdrawiam !
Bardzo fajna, bezpretensjonalna recenzja bez lansowania się i gwiazdorzenia. Dzięki!
Fajne autko, bardzo ładne, szkoda że cvt a nie zwykły automat.
Fajnie, że wspiera Android Auto, nie to co zacofane BMW, które wspiera jedynie zacofane apple car play, ale telefonem z androidem odblokuje się auto bez kluczyka, natomiast gównofonem z ios już nie🤦♂️ 🤣
Bardzo fajne autko, mialem okazje testowac wczoraj i chyba sie na takie zdecyduje.
Da się ewoluować niżej ?:)
Tempomat ist hilfreich! Aber warum ist eine Schilder Erkennung nicht kombiniert mit mein Tempomat?
Boze? Co to za sprzęt?
To jest cvt czy Ecvt
ja lubie to auto wmiaire tanie jak trzeba przyspieszy ładnie jak na 122km i na auto hybrydowe
Co wybrać Corolle czy Lexusa ct?
Super tescik
Aha nie pali to 10l ,przy 140 na trasie 7.8
Wroclaw❤️
Te 10 litrów na autostradzie to przy jakiej prędkości? 140?
14:53 "Mamy efał-mołd" 😀
Dobry test sponsorowany, idealna cisza w Corolli? Chyba, że ktoś się przesiadł z poloneza caro i to że silnik nie pracuje jest nazywane ciszą.
Huk z nadkoli i szumy opływowe w tym aucie są nieakceptowalne na tle konkurencji, przy 140 km/h nie da się prowadzić normalnej rozmowy w środku
Wygłuszenie nie istnieje
Boze , co to znaczy boze, miałeś może na bołs z tym audio ?
7:49 2.0 ma podwójny układ wtryskowy bezpośredni + pośredni, pytanie czy da się to prosto zestroić z gazem.
Fajnie, że udało Ci się wykombinować Toyotę okrężną drogą, bo za mało jest jej na polskim YouTube przez politykę Toyoty.
Czy to wystarczająca wersja silnikowa? Może warto dopłacić do wersji 2.0? No i pytanie czy hybryda 2.0 jest równie bezawaryjna?