
Toyota Corolla TS Kombi (PL) – test i jazda próbna
7 czerwca, 2019Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miejscu.
Mechanik z dojazdem Warszawa
+48 570 933 114
Mobilny Elektryk
+48 512 149 689
Regeneracja Baterii Hybrydowych
+48 508 523 234
Najtaniej w Warszawie!
Nasza firma była widziana między innymi w:


English Speaking Mechanic in Poland
+48 570 933 114 Here!
Problem z Baterią Hybrydową, lub Autem Elektrycznym?
Zadzwoń do Naszego Serwisu!
Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
WARSZTAT SAMOCHODOWY
Mechanik Samochodowy
Tel: 570 933 114
Wał Miedzeszyński 180 04-987 Warszawa – Wyznacz Trasę! Otwarte od 6.00 do 18.00
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!
Wybierz opcje Mechanika z doświadczeniem!
Mechanik
Naprawa Samochodów Hybrydowych, Elektrycznych, Diesel, LPG, Adblue, Dostawczych w Warszawie.
Mechanik z doświadczeniem w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Samochodów Hybrydowych + Serwis Baterii Hybrydowych
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Najtaniej w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, – Mechanik i Warsztat.
Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa – Spuszczenie paliwa z baku Warszawa Zamów naszego specialistę od motoryzacji do swojego domu.
Skonfiguruj ten samochód w Auto Katalogu Samar https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.samar.catalogue …
pobrane z Youtube Nasza firma oferuje serwis samochodów elektrycznych i hybrydowych oraz promujemy możliwie nowe oraz bardzo ciekawe informacje na temat samochodów elektrycznych. Zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z naszymi mechanikami, posiadamy też mechaników mobilnych w Warszawie.
Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miejscu.
Mechanik z dojazdem Warszawa
+48 570 933 114
Mobilny Elektryk
+48 512 149 689
Regeneracja Baterii Hybrydowych
+48 508 523 234
Najtaniej w Warszawie!
Nasza firma była widziana między innymi w:


English Speaking Mechanic in Poland
+48 570 933 114 Here!
Problem z Baterią Hybrydową, lub Autem Elektrycznym?
Zadzwoń do Naszego Serwisu!
Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
WARSZTAT SAMOCHODOWY
Mechanik Samochodowy
Tel: 570 933 114
Wał Miedzeszyński 180 04-987 Warszawa – Wyznacz Trasę! Otwarte od 6.00 do 18.00
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!
Wybierz opcje Mechanika z doświadczeniem!
Mechanik
Naprawa Samochodów Hybrydowych, Elektrycznych, Diesel, LPG, Adblue, Dostawczych w Warszawie.
Mechanik z doświadczeniem w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Samochodów Hybrydowych + Serwis Baterii Hybrydowych
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Najtaniej w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, – Mechanik i Warsztat.
Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa – Spuszczenie paliwa z baku Warszawa Zamów naszego specialistę od motoryzacji do swojego domu.
Nagrane na Panasonic Lumix GH4: http://bit.ly/2EGbrKO
DJI Phantom4: http://bit.ly/2qbDU0Z
i Insta360 One X http://bit.ly/2Y3o1IU
Zmontowane na MacBook Pro: http://bit.ly/2SjCqyH
Okulary (bo często pytacie) Ray-Ban Justin: http://bit.ly/2O7lF6h
(Powyższe linki są afiliowane. Jeśli kupisz coś przez nie ja dostaję niewielką prowizję od zakupu, ale Ciebie nic to dodatkowo nie kosztuje. Dzięki!)
Czy prześwit nie jest za mały?
Mi się bardziej podoba Corolla
Auto z wyglądu super, brałem je pod uwagę do momentu aż nie ustawiłem fotela pod siebie (mam 190 cm) i nie usiadłem z tyłu. MASAKRA miejsca z tyłu zero, w Hyundaiu i10 jest więcej miejsca z tyłu niż w Toyocie Cororli – kto nie wierzy niech sam sprawdzi. Japończycy pokpili sprawę, zrezygnowałem z zakupu bo kto zapłaci taką kasę za tak ciasne auto.
W poprzedniej Corolli było więcej miejsca i jakos tak wygodniej się siedziało. W nowej Corolli jest jakieś takie klaustrofobiczne wrażenie
Nienawidzę tego jego podejscia . Może myśli , że ta złośliwa gadka jest śmieszna ale nie jest.
Nareszcie uczciwe podejście do hybrydy, poprawia parametry jazdy a nie zmniejsza zużycia paliwa. Toyota nie ma dobrych diesli to wycofała się z nich. Prosty silnik spalinowy oraz nieskomplikowany silnik elektryczny to nowoczesny system Toyoty
Czy będzie test nowej Toyoty Proace City Verso.
Marek masz za male binokle !
Bardzo irytujący..
Uwaga na kable
Nowa Corolla ma w standardzie dużo z Aurisa Prestige. To by tłumaczyło wyższą cenę. Przede wszystkim LEDy i tempomat z radarem (Auris nie ma radaru). Więcej wspomagaczy jazdy typu ICS i aktywna kontrola pasa (Auris ma tylko pasywną). Auris znowu ma fajniejszy bagażnik, bo ma płaski, a Corolla ma lekką krzywiznę. Dużą przewagą Corolli nad Aurisem jest ilość miejsca z tyłu dla pasażerów. Tu jest przepaść. Poza tym nowa Corolla ma inny ABS na korzyść Aurisa – miałem wrażenie, że Auris zatrzymuje się w miejscu. Corolla za to ma dostępną mocniejszą odmianę hybrydy. Widać po prostu, że to nowocześniejszy Auris, ale przy Auris Prestige różnica nie jest jakaś kolosalna – materiały we wnętrzu są takie same.
Zapasówka za 1k? To jakieś jaja są? :D:D
Tyle reklamy a auto kiepskie .
Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Proszę się przesiąść z Dacii Lodgy, gdzie wytłumienie to "miejska legenda" 🙂
Tylna klapa zamyka się długo , ponieważ Toyota jest niezawodna i lepiej poczekać 7 sekund co jak dla mnie to bardzo krótko w tym czasie idziesz usiąść za kierownicę pojazdu a nie patrzysz jak się zamyka ….
Corolla ts kombi
Ja pierniczę w 2020 w aucie za 150tys nie ma nawet starego przewodowego Apple CarPlay – typowa Toyota
Poniżej 6 litrów chciałby zejść na trasie 180 konną benzyną wspomaganą elektrykiem…Zejdź, ale na ziemię człowieku. To rewelacyjny wynik.
Warto kupić na taxi? Od jakiej prędkości wlacza się silnik spalinowy?
Zrobiłem taką ponad 800km po autostradach. Z tym wyciszeniem nie jest tak źle jak Pan mówi. Faktycznie przy 130 słychać szumy ale bez przesady. Mój prywatny Focus w dieslu to dopiero rakieta
W ciągu 20 sekund obraziliście mnie już 2 razy. 0:05 , 0:27
Corolla kombi fajna jest i fajnie jeździ. Jako pasażer taksówki miałem wiele okazji pojeździć, a sedana hybrydę poprowadzić
Dramat jest to auto. Mamy w firmie te Corolle w tej wersji wyposażenia, no i…ciężko znaleźć jakikolwiek plus w tym samochodzie. Ma kilka rzeczy, które nie do końca są plusami, ale też nie mogę nic temu zarzucić, czyli m.in. tak jak wspomniałeś wygodne siedzenia, całkiem przyjemny układ kierowniczy, obsługa apple car, no i…na tym chyba się kończy.
Zaczynając od serducha – 1.8 122km…cóż, to po prostu nie jedzie. W połączeniu z automatyczną skrzynią biegów, gaz w podłogę i mam wrażenie że jest to pedał od zwiększania głośności a nie prędkości.
Kontynuując na skrzyni biegów – głośne, absurdalnie głośne jest to cvt, wyje jakbym kosiarkę odpalał po chip tuningu, a tak jak pisałem wyżej – nie jedzie. Jak ktoś nie miał nigdy automatu – spodoba mu się jak ta skrzynia działa, ale jeśli siedziałeś w DSG – będziesz zaskoczony topornością CVT.
Przechodząc do wyglądu – z zewnątrz całkiem przyjemnie, ale wewnątrz…te liczniki są wstrętne, niby elektroniczne ale ten prędkościomierz wygląda jak z lat 90. Ten tablet który wystaje jakby był dołożony na ostatnią chwilę…te przyciski pod klimą które do niczego nie pasują (a tym bardziej do tabletu)…
Spalanie – hehe, no jak normalna benzyna 1.8, albo i w sumie więcej, kiedyś miałem v-teca z silnikiem 1.8 140km, to palił około litr mniej niż ta magiczna hybryda, bo w cyklu mieszanym mam tutaj około 7.5l, więc z przyjemnością bym ten hybrydowy napęd wyrzucił na śmietnik, bo to jest żart.
Pozycja za kierownicą – spójna z całością samochodu. Zawsze pierwsze co robię to obniżam fotel, a tutaj…myślałem, że coś się zepsuło, ale serio, tutaj max obniżenie jest…o jakieś 5-10cm wyższe niż przeciętnie w samochodach?! Matko boska, jak tu się wysoko siedzi!
Wyciszenie – którego w sumie brak, bo tak jak mówi Marek, powyżej 120…skandalicznie głośno.
Nie wiem, serio nie wiem dla kogo dedykowany jest ten samochód, bo ani dla młodych nie, dla starszych też nie bo są samochody pojemniejsze i mniej spalające w tym budżecie…od lat zastanawiam się jak Toyota to robi, że tak dobrze idzie im sprzedaż, bo absolutnie nie widzę ani jednego powodu, który by mnie do tego samochodu zachęcił.
gówno nie auto
Po tym teście można by pomyśleć ze auto się kiepsko sprzedaje, a tu psikus i klienci zagłosowali nogami
Przekonałes mnie, zmieniam aurisa na corolle
…tak juz teraz bedzie ze wybierac bedziemy z glowa – jakie auto dla siebie, a nie jaki zlom przyjedzie na lawecie z Niemiec. Koncza sie czasy rozmow przy grilu o koniach mechanicznych pod maska. Pojawia sie pytania jak dojechac z punktu A do B przez 3 lata, bez warsztatu i za nieduze pieniadze.