
Toyota Prius II (2003 – 2009) regeneracja baterii hybrydowej
Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miejscu.
Mechanik z dojazdem Warszawa
+48 570 933 114
Mobilny Elektryk
+48 512 149 689
Regeneracja Baterii Hybrydowych
+48 508 523 234
Najtaniej w Warszawie!
Nasza firma była widziana między innymi w:


English Speaking Mechanic in Poland
+48 570 933 114 Here!
Problem z Baterią Hybrydową, lub Autem Elektrycznym?
Zadzwoń do Naszego Serwisu!
Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
WARSZTAT SAMOCHODOWY
Mechanik Samochodowy
Tel: 570 933 114
Wał Miedzeszyński 180 04-987 Warszawa – Wyznacz Trasę! Otwarte od 6.00 do 18.00
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!
Wybierz opcje Mechanika z doświadczeniem!
Mechanik
Naprawa Samochodów Hybrydowych, Elektrycznych, Diesel, LPG, Adblue, Dostawczych w Warszawie.
Mechanik z doświadczeniem w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Samochodów Hybrydowych + Serwis Baterii Hybrydowych
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Najtaniej w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, – Mechanik i Warsztat.
Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa – Spuszczenie paliwa z baku Warszawa Zamów naszego specialistę od motoryzacji do swojego domu.
Hybrid Battery Repair Ultimate Guide (Toyota Prius 2nd Gen 2004-2009) DIY Tabelka: https://bit.ly/3a8qM15 REKOMENDACJE ZAKUPOWE: …
pobrane z Youtube Nasza firma oferuje serwis samochodów elektrycznych i hybrydowych oraz promujemy możliwie nowe oraz bardzo ciekawe informacje na temat samochodów elektrycznych. Zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z naszymi mechanikami, posiadamy też mechaników mobilnych w Warszawie.
Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miejscu.
Mechanik z dojazdem Warszawa
+48 570 933 114
Mobilny Elektryk
+48 512 149 689
Regeneracja Baterii Hybrydowych
+48 508 523 234
Najtaniej w Warszawie!
Nasza firma była widziana między innymi w:


English Speaking Mechanic in Poland
+48 570 933 114 Here!
Problem z Baterią Hybrydową, lub Autem Elektrycznym?
Zadzwoń do Naszego Serwisu!
Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
WARSZTAT SAMOCHODOWY
Mechanik Samochodowy
Tel: 570 933 114
Wał Miedzeszyński 180 04-987 Warszawa – Wyznacz Trasę! Otwarte od 6.00 do 18.00
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!
Wybierz opcje Mechanika z doświadczeniem!
Mechanik
Naprawa Samochodów Hybrydowych, Elektrycznych, Diesel, LPG, Adblue, Dostawczych w Warszawie.
Mechanik z doświadczeniem w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Samochodów Hybrydowych + Serwis Baterii Hybrydowych
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Najtaniej w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, – Mechanik i Warsztat.
Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa – Spuszczenie paliwa z baku Warszawa Zamów naszego specialistę od motoryzacji do swojego domu.
Szafa kiedy testy nowego iPhone SE ? 😁
Zrobisz kiedyś test irobota braawy jet m6 ?
Jaką kamerą został nagrany ten odcinek?
co to za BMW tam stoi? 😀
Prąd stały bardziej niebezpieczny niż zmienny? Od kiedy?
Od kiedy prąd stały jest bardziej niebezpieczny od prądu przemiennego?!
38:53 tyś jest blok, to jest osełka
Nurtuje mnie pytanie jak tak ciężką baterię wyciągnąłeś. Samodzielnie czy ktoś Ci pomagał. Bo ona swoje waży.
Jak oczyścisz śniedź to psiuknij jakimś ,,kontaktem,, do styków elektrycznych… następnym razem.
Szafa, to może być dobry kurna biznes
dobra akcja, pozdrawiam
widzę że ładowarki typu tani budrzet he he
w internetach piszą że wymiana całej baterii na regenerowaną to koszt około 1200-2500zł, nie tak źle, natomiast nie wiem ile taki prius jest warty bo jezeli 5 000 to słabo sie kalkuluje.
14-to letnia bateria to trzyma bardzo ładne parametry.
Dziękuję bardzo fajnie zrealizowany film. Użytkuję sam Toyotę Auris Hybrid 2010, w której jest dokładnie ta sama 2 generacja napędu i baterii. Tak informacyjnie dla tych, którzy nie mają możliwości czy warunków aby podobnie się pobawić żeby skorzystać z gniazda OBD i aplikacji na telefon Hybrid Assistant i Hybrid Reporter, które pozwalają diagnozować i zbierać wszelkie dane związane z pracą napędów i baterii. Jest również dokładny pomiar pracy każdego z 14 bloków, który pokazuje czy już trzeba rozbierać tapicerkę…;)
To samo można zrobic balancerem i o wiele szybciej i aż dziwne ze fabrycznie tego nie przewidzieli.
Co do klapy bagażnika. Nie da się tak jak w "normalnym" aucie zatrzasnąć zamka jak klapa otwarta? Ja tak u siebie zawsze robię jak boję się że będzie problem z otwarciem bez prądu.
Za dużo migania na ekranie . Więcej stabilizacji, więcej bezruchu kamery bo nic nie widać. Strasznie haotychnie nagrywane.
Bateria hybrydowa? Co to znaczy? Bo hybrydowy układ napędowy, to rozumiem że spalinowo-elektryczny (akurat w przypadku Priusa, bo może być hybrydowy innego rodzaju), ale bateria hybrydowa? Przybliżysz temat?
I co Ci to niby da, że rozładujesz i naładujesz te cele, bez sensu robota
A skąd pazia dorwałeś do ponumerowania cel?
i takie filmy lubię, konkrety techniczne jak potrzeba
Ten jest starszy model. Czy w nowych utrudnili już jakoś naprawę baterii? A! to Prius a nie Tesla.
mega to wytłumaczyłeś 🙂 łapka w górę
dobry odcinek dziekiiiii 🙂
Tych ładowarek już nie ma na rynku od dłuższego czasu. Co polecasz w zamian?
Kozak
7.2v to napiecie nominalne 6 celi wiec robiac test i rozladowujac je chwile do tych 7.2v to nic nie dalo….bateria uszkodzona moze wolno rozladowywac sie do 7.2v a potem bardzo szybko od 7 do 6v… Szczesliwie ladowarki to pokazaly sumaryczną pojemnoscia cyklu rozladowania choc maja marną dokladnosc pomiaru pojemnosci bo przeklamuja napiecie ogniwa zwlaszcza gdy na cienkim przewodzie jest 2.5A i są już duże spadki napięć. Na końcu najlepiej wszystkie bloki połączyc plusami i minusami i zostawic na dobe aby sie zbalansowaly.
Cześć Profesor Chris . Na początek dzięki za super kanał. Mam dwie hybrydy
Jedna w wersji plugin . Cmax ford 2013. On ma baterię około 7kW i zasięg około 20 mil ale to też teoretycznie w zasadzie
Można liczyć że taka bateria daje tobie zasięg powiedzmy 15 mil . W Priusie bądź Lexusie masz chyba około 1-1-4 kW
Tak więc zasięg nie będzie absolutnie większy niż 1-2 km .Wszystko w temacie . Mniejsza bateria pada szybciej .Hybryda nie plugin polega na tym aby zebrać energię z hamowania i aby oddać energię podczas ruszania. Pomyśl nowa 18.8 kW toyota RAV4 plugin zasięg 42 mile . Tak więc GS450h ma baterię około 1,8 kW z tego komputer pozwoli tobie wykorzystać z 70% pojemności tak więc masz realnie 1,4 KW no to może zrobisz ta 2km . Z 7 km to jakieś bajki albo z górki . Bateria nie ładuje się do 100% ze względu na dwie rzeczy . Pierwsze trwałość ogniw jest znacznie większa jak bateria pracuję w zakresie 20-90 % pojemności i drugie w mieście jak hamujesz musisz mieć miejsce na odzysk energii hamowania .
Trochę zamieszkałem ale uważam że naprawiłeś pakiet i szukasz dziury w całym .Tak ma być 🙂 Pozdrówka 🙂 i powodzenia .
Powie mi ktos jak to jest. Mam takie ogniwa i ladowarke skyrc quattro B6 Ac. Regeneruje ustawieniami jak w tym filmie, ale… Tu wg tabelki po jednym cyklu pojemnosc ogniwa rosla o nawet 500 mA, u mnie pokazdym cyklu co prawda poprawia sie lecz zaledwie o max 100mA.
Help me.
Nie można blaszek posmarować wazeliną przy składaniu żeby nie sniedziały?
gry rozkręci się dziesiątki baterii , to widać , że w tych oryginalnie zmontowanych tlenki miedzi są faktycznie na miedzianych mostkach ale na powierzchniach stykowych tj pod nakrętkami mamy "czystą" miedź. Widziałem już baterie z wymienionymi nakrętkami – wynik : zespawany gwint na pakiecie . Moja rada: czystość , czystość ale nie przez zdzieranie pilnikiem , szlifierką czy papierem gruboziarnistym , tylko polerowanie .
uwaga do filmiku : ładowarki modelarskie jak najbardziej trafny wybór ale tylko do ładowania ( zapewnią dU=1mV/cell i prąd 3,25A ) ale do rozładowania nie mają możliwości przyjąć prądu kilkudziesięciu amperów
czy jest sens kupowania priusa używanego po przejechaniu ok 200000km? pewnie trzeba sie liczyc z wymianą baterii czyli koszt ok 10000zł
Najlepiej by było ocynkować te blaszki ale jeśli nie było tak fabrycznie to nie wiem czy producent to zaleca
Tak się zastanawiam na ile taka regeneracja baterii polegajaca na kilku cyklach rozladowywania i naładowywania daje efekt. Czy nie będzie czasem tak, że taka cella straci szybko "pamięć" i wróci do wartości sprzed regeneracji?
Chciałem za pytać czy ogniwa są rozbieralne czy w jednym ogniwie znajduję się parę sztuk czy tylko to jest jedno nie rozbieralne
Jak się sprawuje bateria po roku czasu regeneracji? Czy do do bilansowania napięcia nie lepiej by było pociągnąć przewody ze wtyczką na każdą celę tak by tej obudowy za każdym razem nie zdejmować?
14,12,10 niestety 13 nie ma w japończykach , jeżeli są to nie oryginalne.
i gdzie te wszystkie ćwoki bredzące że w toyotach co 3 lata trzeba baterie wymieniać?
czy ta bateria ma bms
Polak potrafi 😎 Brawo 👍
Jeździsz już jakiś czas.
Czy błąd powrócił?
Czy dzieje się coś z baterią?
Widać że z chemii i fizyki miałeś 6 . Zazdroszczę wiedzy. Pozdrawiam.