
Toyota RAV4 2.5 Hybrid 218 KM (AT) – pomiar zużycia paliwa
3 marca, 2019Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miejscu.
Mechanik z dojazdem Warszawa
+48 570 933 114
Mobilny Elektryk
+48 534 649 204
Mobilny Elektryk
+48 512 149 689
Najtaniej w Warszawie!
English–Speaking Mechanic in Poland
+48 570 933 114 Here!
Problem z Baterią Hybrydową, lub Autem Elektrycznym?
Zadzwoń do Naszego Serwisu!
Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
WARSZTAT SAMOCHODOWY
Mechanik Samochodowy
Tel: 570 933 114
Wał Miedzeszyński 180 04-987 Warszawa – Wyznacz Trasę! Otwarte od 6.00 do 18.00
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!
Wybierz opcje Mechanika z doświadczeniem!
Mechanik
Naprawa Samochodów Hybrydowych, Elektrycznych, Diesel, LPG, Adblue, Dostawczych w Warszawie.
Mechanik z doświadczeniem w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Samochodów Hybrydowych + Serwis Baterii Hybrydowych
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Najtaniej w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, – Mechanik i Warsztat.
Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa – Spuszczenie paliwa z baku Warszawa Zamów naszego specialistę od motoryzacji do swojego domu.
Nasz pomiar zużycia paliwa w modelu Toyota RAV4 z napędem hybrydowym 2.5 Hybrid o mocy 218 koni mechanicznych i z automatyczną skrzynią biegów …
pobrane z Youtube Nasza firma oferuje serwis samochodów elektrycznych i hybrydowych oraz promujemy możliwie nowe oraz bardzo ciekawe informacje na temat samochodów elektrycznych. Zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z naszymi mechanikami, posiadamy też mechaników mobilnych w Warszawie.
Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miejscu.
Mechanik z dojazdem Warszawa
+48 570 933 114
Mobilny Elektryk
+48 534 649 204
Mobilny Elektryk
+48 512 149 689
Najtaniej w Warszawie!
English–Speaking Mechanic in Poland
+48 570 933 114 Here!
Problem z Baterią Hybrydową, lub Autem Elektrycznym?
Zadzwoń do Naszego Serwisu!
Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
WARSZTAT SAMOCHODOWY
Mechanik Samochodowy
Tel: 570 933 114
Wał Miedzeszyński 180 04-987 Warszawa – Wyznacz Trasę! Otwarte od 6.00 do 18.00
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!
Wybierz opcje Mechanika z doświadczeniem!
Mechanik
Naprawa Samochodów Hybrydowych, Elektrycznych, Diesel, LPG, Adblue, Dostawczych w Warszawie.
Mechanik z doświadczeniem w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Samochodów Hybrydowych + Serwis Baterii Hybrydowych
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Najtaniej w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, – Mechanik i Warsztat.
Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa – Spuszczenie paliwa z baku Warszawa Zamów naszego specialistę od motoryzacji do swojego domu.
Zobacz także:
– TEST: https://www.autocentrum.pl/filmy/wideotesty/nowa-toyota-rav4-nirvanomobil-odlecialem/
– Pomiar przyspieszenia: https://www.autocentrum.pl/filmy/pomiary-przyspieszenia/toyota-rav4-2-5-hybrid-218-km-at-przyspieszenie-0-100-km-h/
Czy wam też ten zegar środkowy, wyświetlacz wydaje się być paskudny?
Szału ni ma
Bezsensowne auto, za duże do miasta gdzie mało pali, w trasie wolne i dużo pali
Ja na zimnych silniku po mieście i spokojnej jeździe uzyskałem 4L/100. Gdzie i jak jeździliście na zimnym silniku, że wyszło wam 20l/100 od razu w trasę czy autostradę?
@AutoCentrum.pl kiedy pełny test?
Przy 160 pewnie pali koło 16l
Ja też chciałbym Touarega z jego osiągami i DSG, zwłaszcza tego w benzynie. Cenię dynamikę, dobrze wykonane wnętrze, fajny system rozrywki itd., boję się tylko o jego awaryjność za kilka lat. Może Toyota/Lexus pozostawi pewien niedosyt, ale jednak są to marki cenione za bezawaryjność.
Wszyscy "zafcy" z poniższych komentarzy narzekają jakie to bez sensu auto a od kilku dni jako sprzedawca nic innego nie robię tylko obrabiam zapytania o oferty na te RAV4……… dziwne, nieprawdaż 🙂
Za duze do miasta … za głośne na autostrady … 140 km/h 10 litrów … nie na autostrady ropniakiem w takim żółwim tepem to daleko mu. Auto ma spore opory powietrza … wiec nie ma sie co dziwić .
Nikt nie mówi też o prędkości maksymalnej tego cuda. A ta zdaje się jest słaba – 180km/h – limitowane przez sam napęd. Toyota Camry ma to samo – prawdziwy Tatusiobus.
Patrząc na to jak wygląda to auto, to spalanie tej wersji hybrydowej jest na bardzo zadowalającym poziomie. Jak ktoś umie jeździć fajne wyniki można tu wykręcić
Jak to mozliwe że benzyna 2.5 pali przy 140km/h w tym teście 9,4 litra a Sorento z dieslem 2.0 185 koni pali przy takiej prędkości realnie 12 litrów?
Czy test spalania na zimnym silniku był przy włączonej czy wyłączonej klimatyzacji ? różnice mogą być naprawdę spore, bo przy -1 tryb EV potrafi się włączyć już po przejechaniu 1km jeśli tylko grzanie jest wyłączone
Faktycznie mega oszczędności 😂😊 diesel pali 7-8 w q5 np
Panowie jak się nie mylę, to wszystkie pomiary, oprócz jazdy dynamicznej po mieście, były robione w trybie ECO. Dla czego nie na Normalu?
On to specjalnie zrobił żeby konkurencja nie była w tyle . Prawda jest tak a zbędne auto niemieckie nie dorówna toyocie.
Spójrzcie czy na platformach czy na pustyni jakie auto jeździ napewno nie europejskie tylko toyota , konkurencja jest daleko w tyle i żal im
Szukam drugiego auta w zamian za mazde 6 2017. Rozumiem ta hybryde w yarisie czy aurisie. Ale nadal nie kumam co chce Toyota osiagnac wkladajc ten silnik do Camry czy Lexusa Es. Ok przyspieszenie moze byc ale przeanalizujcie predkosc max dla obu aut?! 180 km/h to dramat
Dla mnie tw auta z hybryda w Camry i Es to jakas propozycja dla doktorka 60+
Ile decybeli w kabinie, przy 140 km/h, reszta nieważna
Test miał dotyczyć trasy i dotyczy ale nie jest miarodajny, a po takiej marce jak Autocentrum tego bym się nie spodziewał – robicie go w trasie, na odcinku… 7 kilometrów (a zasięg spadł o 15…)? Poważnie? Przy 140 km/h tylko przez 2 minuty? Równie dobrze mogliście jechać z górki i tak mi to wygląda. Przy 90-tce szału nie ma – moje auto w podobnej budzie też w benzynie pali jakieś niecały 1 litr więcej (ale to nie hybryda). Przy 140 km/h wynik 8 litrów zrobił na mnie wrażenie ale… No właśnie – dlaczego na koniec testu – tylko na odcinku 7 kilometrów przybyło prawie 1,5 litra w spalaniu? Czy to nie jest czasami tak, że jak bateria klęknie to auto zacznie spalać 10-12 litrów przy 140 albo i więcej. Proszę o racjonalne uzasadnienie długości trwania testu, bo spalanie rośnie i to znacznie w krótkim odstępie czasu, a rozważam kupno nowego auta i hybryda chodzi mi po głowie. (nie przyjmuję wiadomości, że nie mieliście na paliwo..:)) Teraz być może głupie pytanie, a może jednak nie takie głupie. Jak pojadę ze Śląska A4 do Wrocławia i później S5 do Poznania z dozwoloną maksymalną prędkością to ile wyjdzie to spalanie – realnie w tym konkretnym modelu. Mogliście chociaż 50 kilometrów po autostradzie przejechać… byłoby poważniej i realniej. Czy mogę prosić o test hałasu przy prędkości autostradowej – chciałbym porównać ze swoim autem. Pozdrawiam.
Mazda cx5 2.0 benzyna 160KM, AT+AWD spalanie podczas jazdy z prędkością ok. 140 km/h na odcinku 200 km – 9.1l/100km. W rav'ce hybryda AWD wyjdzie zapewne ok. 9.5-10l. Szału nie ma.
super test
prosze zrobic taki test honda crv hybryd
Nie zgodze sie. Mam 5 miesiacy Rav4 222km hybryda AWDi i w miescie przy normalnej jezdzie 5.6l na autostradzie 140 /160 8l nie przekroczylem a najmniej na 100km mialem 4.1l
Ja jezdze 7 km do roboty i po kilku godzinach 7km do domu. Czy hybryda sie nie przyda
To nie jest auto dla wsiokow w kaldi
Osobiście mam mieszane uczucia co do sensowności tego wszystkiego. Spory i ciężki SUV na trasie będzie palił i tyle – takie są SUVy. Szansa na oszczędność to miasto i ruch podmiejski – czyli typowe środowisko większej aglomeracji i wydaje mi się, że to jedyny przypadek, gdy to ma sens (przy odpowiednio dużych przebiegach). Z drugiej strony nie wiem czy spory SUV do miasta to jest najlepszy wybór dla przeciętnego użytkownika. Nie wspominając już ile kilometrów trzeba stuknąć, by to się zwróciło. Chyba, że ktoś kupuje hybrydę ze względu na filozofię życia. Osobiście mam ostatniego Avensisa i na trasie przy 90km/h przy spokojnej jeździe potrafię spalić tak 5.5 – 5.8 l/100km. W bardzo niekorzystnych warunkach (deszcz, silny wiatr, duży niepłynny ruch) zdarzyło mi się raz 6.5. Autostrada 140 cudów nie ma i te 7.5-9L łyka. Mam do tego jeszcze typowo do miasta Yarisa II (1.3) i jazda czysto miejska to 6.5 – 7.5 L, a wystarczy trochę podmiejskiej jazdy gdzie można pojechać płynnie i średnia poniżej 6.5. Przy moich przebiegach i stylu jazdy hybryda to po prostu "bajer". RAV w hybrydzie to maksymalny bajer. Prędzej już Corolla czy Camry, które po prostu mają lepszą areodynamikę i samochód lepiej sobie radzi na trasie…pozostając jednak nadal ciężkim. Na oko wydaje mi się, że przy tych cenach, to zaczynamy oszczędzać na hybrydzie gdzieś koło 200.000 km przejechanych. Jeżeli ktoś śmiga 20.000km rocznie to po 10 latach zaczyna być na +, a 20.000 km chyba jest sporo powyżej przebiegu typowego Kowalskiego.
Wszystko ok. Fajny test. Szkoda ze s trybie Eco a nie NORMAL. Jezdzilem tym autem i wyniki na poziomie 4-5 litrow to mozna tylko koneserom zielonych swiatelek ma desce rozdzielczej przypisac. Przy normalnej jezdxie to auto pali ok 6,5-7 w miescie i 10 na trasie co uwazam za mega dobry wynik biorac pod uwage gabaryty i osiagi auta. Prowadzi sie swietnie. Jest dosc cichy. Troche przeszkadza podlokietnik przy kreceniu kierownica na parkingach czy skrzyzowaniach. Fajne auto. Ale dorabianie ideologi pt. "hybryda jezdzi sie insczej" , "dzis zaoszczedzilem 3l jadac do pracy..". Ludzie !!! Auto za 150 tys po rabatach i liczenie kazdego litra zerkajac na zielone wskazniki ??? Prosze was!!!!
Takie spalanie jest do przyjęcia ale jaka żywotność i koszty napraw są przy takim silniku? Długo nic nie pobije dieselka czy chcemy czy nie. Do dużych aut jest to najlepszy silnik bo ma odpowiedni ciąg i moc. Nawet Pertyn jarający się czasami silniczkami o 3cylindrach z datą żywotności 100tysi przyznaje że to wszystko sztuczna bańka i diesel to najefektywniejszy napęd. Ale brawa dla Toyoty chociaż umieją hybrydy robić a Europa dopiero się uczy
jak mieszkasz w miescie a masz hybryde to jak moze spalac 12L przez pierwsze 3 km skoro pracuje na silniku elektrycznym !!
Ludzie kupują dwa tonowe auto i by chcieli palic jedną litrę .
Cholera a ja narzekam na spalenie mojego mer edesa 3.0 v6 🙁
Znawcy ….nawet największy głąb wie , że spalanie zależy od stylu jazdy ,nie ma cudów
Czyli generalnie suwy w hybrydach nie są dedykowane na jazdy po autostradach z prędkościami 150-160km/h, bo zużycie paliwa oscyluje wówczas ( mniemam ) pow. 10 L
Puki co nic nie pobije diesla w spalaniu. A hybryda aby mało spalała to trzeba jeździć jak emeryt, który nigdy nie zdąży przejechać przed zmianą świateł na czerwone. Ogólnie zakup hybrydy odbiera przyjemność z jazdy 🙁 Niektórzy chwalą elektryki za super przyśpieszenie z pod świateł ale zapominają dodać, że 2-3 takie zrywy na światłach kończą się pchaniem samochodu do ładowarki 🙂 a nie są one częstym zjawiskiem.