
Toyota RAV4 Hybrid 2.5 197KM – TEST PL po 80.000km
3 grudnia, 2018Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miejscu.
Mechanik z dojazdem Warszawa
+48 570 933 114
Mobilny Elektryk
+48 512 149 689
Regeneracja Baterii Hybrydowych
+48 508 523 234
Najtaniej w Warszawie!
Nasza firma była widziana między innymi w:


English Speaking Mechanic in Poland
+48 570 933 114 Here!
Problem z Baterią Hybrydową, lub Autem Elektrycznym?
Zadzwoń do Naszego Serwisu!
Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
WARSZTAT SAMOCHODOWY
Mechanik Samochodowy
Tel: 570 933 114
Wał Miedzeszyński 180 04-987 Warszawa – Wyznacz Trasę! Otwarte od 6.00 do 18.00
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!
Wybierz opcje Mechanika z doświadczeniem!
Mechanik
Naprawa Samochodów Hybrydowych, Elektrycznych, Diesel, LPG, Adblue, Dostawczych w Warszawie.
Mechanik z doświadczeniem w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Samochodów Hybrydowych + Serwis Baterii Hybrydowych
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Najtaniej w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, – Mechanik i Warsztat.
Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa – Spuszczenie paliwa z baku Warszawa Zamów naszego specialistę od motoryzacji do swojego domu.
UWAGA! To pierwsza część testu. Nagraliśmy ponad 70 minut materiału. Pod koniec filmu będą szczegóły. Fanpage kanału: …
pobrane z Youtube Nasza firma oferuje serwis samochodów elektrycznych i hybrydowych oraz promujemy możliwie nowe oraz bardzo ciekawe informacje na temat samochodów elektrycznych. Zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z naszymi mechanikami, posiadamy też mechaników mobilnych w Warszawie.
Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miejscu.
Mechanik z dojazdem Warszawa
+48 570 933 114
Mobilny Elektryk
+48 512 149 689
Regeneracja Baterii Hybrydowych
+48 508 523 234
Najtaniej w Warszawie!
Nasza firma była widziana między innymi w:


English Speaking Mechanic in Poland
+48 570 933 114 Here!
Problem z Baterią Hybrydową, lub Autem Elektrycznym?
Zadzwoń do Naszego Serwisu!
Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
WARSZTAT SAMOCHODOWY
Mechanik Samochodowy
Tel: 570 933 114
Wał Miedzeszyński 180 04-987 Warszawa – Wyznacz Trasę! Otwarte od 6.00 do 18.00
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!
Wybierz opcje Mechanika z doświadczeniem!
Mechanik
Naprawa Samochodów Hybrydowych, Elektrycznych, Diesel, LPG, Adblue, Dostawczych w Warszawie.
Mechanik z doświadczeniem w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Samochodów Hybrydowych + Serwis Baterii Hybrydowych
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Najtaniej w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, – Mechanik i Warsztat.
Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa – Spuszczenie paliwa z baku Warszawa Zamów naszego specialistę od motoryzacji do swojego domu.
UWAGA! To pierwsza część testu. Nagraliśmy ponad 70 minut materiału. Pod koniec filmu będą szczegóły.
Fanpage kanału: https://www.facebook.com/saturdaycarfever/
https://www.instagram.com/saturdaycarfever/
Muzyka w filmie to kompozycje mojego autorstwa w moim wykonaniu. Wszelkie prawa zastrzeżone :))
Jeśli chesz mnie wspierać w rozwoju kanału na którym nie ma sponsorowanych materiałów, możesz mi pomóc przez:
PATRONITE: https://patronite.pl/SaturdayCarFever oraz przez:
PayPal: https://www.paypal.me/MateuszBorowski
Dziękuję za każdą pomoc :))
Nareszcie. Super film o hybrydzie wam wyszedł. Rośnie Tobie konkurencja. Pan Dobiesław powinien prowadzić kanał motoryzacyjny! Bardzo sympatyczny gość.
Wlasciciel samochodu, pelny profesionalizm. Naprawde milo go sie sluchalo.
Bardzo miły pan…i ciekawie mówi.
Dokształciłem się dzięki waszej pracy kupił bym ten samochód dla mojej 4osobowej rodzinki
Ciekawy odcinek, ciekawy Gość. Krok we właściwą stronę jeśli chodzi o rozwój kanału.
Pozdrawiam Panów Testerów! 😀
Test świetny!
Pan Dobiesław posiada ogromną wiedzę na temat swojego samochodu i dzieli się nią w ciekawy sposób. Obejrzałem obie części testu od dzwona do dzwona, Pan Dobiesław opowiada tak, jakby to był jego setny test! Gratuluję premiery na Youtubie. Do tego sam jestem posiadaczem dwóch Ravek – jedna z 2011 ( moja ) a druga z 2017 roku ( żony ). Obie benzynowe w manualu. Szykuję się już na trzecią z kolei – na ten nowy model 2019 – tym razem dla siebie, a najstarszą dostanie syn, bo już niedługo prawo jazdy będzie robił. I właśnie chciałbym kupić hybrydową wersję, dlatego z dodatkową ciekawością słuchałem Pana Dobiesława.
Nasunęło mi się tylko jedno pytanie-czy w hybrydzie jest możliwość włączenia stałego napędu na wszystkie koła ( wiem, że nie ma połączenia mechanicznego z tylną osią w hybrydzie ), tak jak mam to w wersji benzynowej-ograniczone limitem prędkości do 40km/h?
Pozdrawiam Pana Dobrosława!
PS. Ma Pan zajebistą czapkę! Mam taką samą 🙂
Dobre
Pan Dobiesław przekonał mnie do zakupu Ravki. Fajnie posłuchać kogoś kto zna auto nie tylko teoretycznie, ale również praktycznie. Pozdrowienia.
Zastanawiam się czy ta poduszka powietrzna otwiera się pionowo w górę podczas wypadku 😉
Fajne auto, nie ma bezpośredniego wtrysku, więc wzorem taksówkarzy da się go zagazować. Pali mało, jest niezawodny. Dla mnie jedyna wada to słaby napęd 4×4 – nie tyle chodzi o to, że silnik elektryczny, tylko blokowanie dyferencjału hamulcami działa żałośnie w porównaniu do "zwykłych" napędów 4×4 (https://www.youtube.com/watch?v=yoIwT0DQY_s&frags=pl%2Cwn), podobno w nowej generacji to poprawią, ale za to ma się wtrysk bezpośredni pojawić 🙁
Po corolla
Według b
Witam co sądzisz o silniku diesla D4D 2.0 116 pozdrawiam. 🙂🚗
Super test. Nie taki wyslodzony przez dziennikarzy. Więcej takich.
Ale Pan pasjonat – propsy
A co dokładnie się popsuło w tej hybrydzie.Bo ogólnie wbrew pozorom hybrydy nie psują się specjalnie no chyba że ma jakiś kosmiczny przebieg a nawet jak trzeba będzie wymienić akumulatory(można zregenerować) to koszty napraw nowoczesnych silników turbiny dwumasy pompy i EGR DPF czy GPF który prawdopodobnie też będzie sprawiał problemy także koszty też nie są małe.Tylko tyle że hybryda na w Trasach ma średni sens bo wtedy mało nie będzie palić.I słyszałem że hybrydy zbytnio problemów nie sprawiają znajomy miał Priusa i już spory przebieg nie pamiętam ale ponad 300 tyś i nic tam specjalnego się nie działo
Planujesz przetestować najnowszą RAV4 Gen 5?
Pan właściciel samochodu to taka perełka ,studnia uczciwej wiedzy. Panie redaktorze jek by pan nie wchodził w słowo to by było jeszcze bardziej owocnie. Powodzenia.
Świetny materiał, plusik za divera – Orient mako II w 7:49 😉
Kiedy zrobisz test nowej RAV4? A może czekasz na RAV4 Plugin Prime z 302KM?
Witam. Mam dylemat co wybrać , nowego dustera czy 6-7 letnią ravke ? Za ravką przemawia Silnik benzynowy ,dobry do lpg i większy bagażnik . Rav 4 jest będzie obszerniejszy i nie powinien generować kosztów związanych z usterkami . Dacia duster auto 1-2 letnie z Dieslem , bo bęnzyna z gazem jest za słaba. Skrzynia tylko automat . W dusterze mniejszy bagażnik i mniej miejsca . Co wybrać ? Budżet 50-60 tys . Pozdrawiam.
Wiecej takich odcinków poproszę z widzami, bardzo fajny test dużo można się dowiedzieć 👍
Jeśli auto jest nadal u tego samego właściciela to powinno mieć już ok 150 k.km.Temat hybryd jest poruszany zazwyczaj z okazji premier więc zapytam. Czy możesz zrobić dogrywkę na temat stanu układu hybrydowego i kosztów eksploatacji tego auta po takim przebiegu? Może to być dla wielu ciekawy materiał bo coraz więcej osób planuje zakup hybrydy ale nie ma wiedzy na temat tego jak te auta spisują się po takim przebiegu (brak testów długodystansowych).
Beznadziejne te filmy o samochodach.
90% czasu to filmuje się jakiegoś gamoniu zamiast samochód.
Chce kupić taką Ravkę z przebiegiem 220 tyś czy mam się czegoś bać – jeżdżę Priusem III i wiem że robią one bez problemu 400 tyś, czy Ravka też da radę?
Świetny test czy właściciel nadal jeździ tym autem? może jest szansa zrobić następny test np po 200tyś km pewnie wiele osób byłoby ciekawych jak to się sprawuje po paru latach.
Cześć Jaka jest możliwość skontaktowania z panem Dobieslawem?
Z góry dziękuję za pomoc.