
Toyota RAV4 Hybrid 2019 (PL) – test i jazda próbna
26 kwietnia, 2019Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miejscu.
Mechanik z dojazdem Warszawa
+48 570 933 114
Mobilny Elektryk
+48 534 649 204
Mobilny Elektryk
+48 512 149 689
Najtaniej w Warszawie!
English–Speaking Mechanic in Poland
+48 570 933 114 Here!
Problem z Baterią Hybrydową, lub Autem Elektrycznym?
Zadzwoń do Naszego Serwisu!
Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
WARSZTAT SAMOCHODOWY
Mechanik Samochodowy
Tel: 570 933 114
Wał Miedzeszyński 180 04-987 Warszawa – Wyznacz Trasę! Otwarte od 6.00 do 18.00
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!
Wybierz opcje Mechanika z doświadczeniem!
Mechanik
Naprawa Samochodów Hybrydowych, Elektrycznych, Diesel, LPG, Adblue, Dostawczych w Warszawie.
Mechanik z doświadczeniem w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Samochodów Hybrydowych + Serwis Baterii Hybrydowych
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Najtaniej w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, – Mechanik i Warsztat.
Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa – Spuszczenie paliwa z baku Warszawa Zamów naszego specialistę od motoryzacji do swojego domu.
Skonfiguruj ten samochód w Auto Katalogu Samar https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.samar.catalogue …
pobrane z Youtube Nasza firma oferuje serwis samochodów elektrycznych i hybrydowych oraz promujemy możliwie nowe oraz bardzo ciekawe informacje na temat samochodów elektrycznych. Zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z naszymi mechanikami, posiadamy też mechaników mobilnych w Warszawie.
Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miejscu.
Mechanik z dojazdem Warszawa
+48 570 933 114
Mobilny Elektryk
+48 534 649 204
Mobilny Elektryk
+48 512 149 689
Najtaniej w Warszawie!
English–Speaking Mechanic in Poland
+48 570 933 114 Here!
Problem z Baterią Hybrydową, lub Autem Elektrycznym?
Zadzwoń do Naszego Serwisu!
Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
WARSZTAT SAMOCHODOWY
Mechanik Samochodowy
Tel: 570 933 114
Wał Miedzeszyński 180 04-987 Warszawa – Wyznacz Trasę! Otwarte od 6.00 do 18.00
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!
Wybierz opcje Mechanika z doświadczeniem!
Mechanik
Naprawa Samochodów Hybrydowych, Elektrycznych, Diesel, LPG, Adblue, Dostawczych w Warszawie.
Mechanik z doświadczeniem w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Samochodów Hybrydowych + Serwis Baterii Hybrydowych
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Najtaniej w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, – Mechanik i Warsztat.
Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa – Spuszczenie paliwa z baku Warszawa Zamów naszego specialistę od motoryzacji do swojego domu.
Nagrane na Panasonic Lumix GH4: http://bit.ly/2EGbrKO
i DJI Phantom4: http://bit.ly/2qbDU0Z
Zmontowane na MacBook Pro: http://bit.ly/2SjCqyH
Okulary (bo często pytacie) Ray-Ban Justin: http://bit.ly/2O7lF6h
(Powyższe linki są afiliowane. Jeśli kupisz coś przez nie ja dostaję niewielką prowizję od zakupu, ale Ciebie nic to dodatkowo nie kosztuje. Dzięki!)
Slaby ten pan prowadzacy. Kolejny zachar tyle ze ten przyczepia sie do rzeczy ktore czesto sa na plus… w ogle co on gada czasem to porazka. Polecam wrocic do recenzowania passatow 😉
Ten jak zwykle takie głupoty pier… ,że go się słuchać nie chce. Dać mu niemiecke lub czeskie gów…, to będzie wychwalał pod niebiosa. Zero obiektywizmu !
Zamykanie bagażnika trwa 10 sekund i to są sekundy potrzebne żeby zachować bezpieczeństwo. Wiem, bo wożę w tym bagażniku psy, które bezpiecznie się cofają w trakcie zamykania bagażnika. To dobry i bezpieczny czas 🙂 i nie musisz stać przy tym bagażniku żeby on się zamknął.
Ile można jechać maksymalnie na silniku hybrydowym?
Pan Marek powinien zastanowić się nad Sobą jeżeli w jego ocenie ta klapa otwiera czy zamyka się w 30 minut, a najlepsze jest podsumowanie że kupiłby to auto z powodu koloru. Pan Marek opowiada takie bzdury i bajki że aż by się wstydził.
15:43 Bezpieczniej dla wszystkich uczestników ruchu drogowego będzie wsadzenie sobie tej butelki w dupe niż tam gdzie Pan ją umiescił. Pozdrawiam
Z ta kamera w lusterku, to nie ze chcieli sie popisac, tylko jest takie prawo USA z tego co mi wiadomo.
Czy RAV4 na szyberdach lub dach panoramiczny?
jeździ skręca hamuje
Spalanie autostradowe porażka. Ale to chyba z powodu wielkości powierzchni czołowej. Chyba zdecyduję się na Camry w hybrydzie.
Crossovera?? Crossover to jest Arona czy Kaszkaj, Ravka to SUV!
Naprawdę AŻ TAK wam przeszkadza powolna klapa?? Gdzie się tak spieszycie?? Zastanówcie się nad swoim życiem!
Dla zasięgu
Kom dla zasięgu
Mialem okazje testowac. Bieda. Najwieksza irytacja ze nie ma gdzie lewej nogi postawic. Nie ma na nia miejsca. Ta "tapicerka" na desce to twardy plastik z imitacja szwow. Glosnik jrst chyba tylko jeden… gdzies w przednim kole. Slychac tylko jakis belkot zamiast dzwieku. Jak kazda hybryda irytujaco bzyczy i nie jedzie. Po prostu toyota – bieda
Ciekawy jestem o ile sekund szybciej otwiera się tylna klapa w BMW X4.???
Marek, kiedy zrobisz/zrobicie test wersji plugin?
Jestem ciekaw jak szybko powinna się otwierać klapa żeby prowadzący nie zaczął ziewać ?? To że nie otwiera się za pierwszym naciśnięciem przycisku to moim zdaniem nie jest wada a wręcz przeciwnie!
CRV-cudna.
Bardzo mi się podoba ta Ravka, @Marek Drives, bardzo fajny test.
Zamiast testować szybkość otwierania/zamykania klapy, proponuję testować aktywny tempomat, np. czy można go aktywować od 0 czy więcej?
Mi się podoba i chyba sobie kupie .
V = FAŁ, a więc: RAV = RAFAŁ. To ja. Dziękuję.
Otwarcie klapy to 4 sekundy a nie pół godziny
kiedy nowa rav4 plug in?
Posiadam owe autko i mam parę zastrzeżeń do Twojej opinii Marku. Klapa moim zdaniem wcale nie otwiera się jakoś wolno – raczej normalnie. Regulacja oparcia jest z tego co pamiętam w 3 pozycjach nie dwóch. Kieszenie w drzwiach mieszczą butelkę 1l (na wcisk), a nie 0,5l. Ekran przed kierowca można rozjaśnić i absolutnie nie jest za ciemny. Wyświetlacz systemu info rozrywki nieczytelny ? – nie rozumiem tej opinii, gdyż dla mnie jest bardzo czytelny. W autach "model 2020" jest już android auto i apple car play (sparowanie po kablu) – wiem że materiał był kręcony wcześniej, pisze to tylko informacyjnie. Wyświetlacz w lusterku jest tylko w najbogatszej wersji.
Więcej nie pisze, gdyż absolutnie nie chce "hejtować" twoich opinii tylko przedstawić swoją. No może jeszcze tylko… Crossover ? yyy chyba to SUV 😉
ps. Spalanie po 14tyś mam 5.2l ;), a z bluetooth nigdy nie sprawił żadnego problemu w moim egzemplarzu.
Pozdrawiam
Włączyłem ten test i wyłączyłem po 2 minutach…ten gość jest tak irytujący że aż bierze na wymioty….masakra
Odbyłem dziś jazdę dwugodzinną testową rav4 hybrid 4*4 222 km i mogę napisać że napęd toyoty i skrzynia e-cvt bardzo przyjemnie pracuję tylko aby nie wciskać pedału gazu do końca raptownie. Mam zastrzeżenie co do jakości plastików i wykończenia…jeżdziłem chyba najbogatszą wersją wyposażenia…za około lub ponad 200 tys zl a plastiki rodem z auta najtańszego budżetowo. Oczywiście da sie to przeżyć, ale trochę wstyd dla toyoty. Druga wada….duża podatnośc na wiatr boczny…i duże hałasy nadwozia od 130 km/h. Trzecia wada…ale to rzecz już gustu…brzydka kanciasta mocno sylwetka. No i została chyba czwarta zasadnicza ostatnia wada…której nie przetestowałem ponieważ było jasno, to rzekomy brak podświetlenia przycisków. Za to co do samej pracy napędu i skrzyni…oraz przestronności auta, to wielki szacun dla toyoty. Musze pomyśleć czy toyota, a może lepiej lexus.
Pan Marek jak zwykle mnie rozśmiesza. Błyskotliwość i inteligencja się skrzy,tylko dlaczego nie chce mi się oglądać? wytrzymałem 5min i basta
Panie Marku czekam na konfrontację Toyoty Hybrydy z nowym Leksusem NX; waga, spalanie, przyspieszenie, skrzynia etc …Pertyn o krok do przodu z testem 😉 Tak poważnie, to fajnie że pokazuje Pan niuanse o których zwykły Kowalski nie wie i na dobrą sprawę ( podjarany zakupem ) nie dostrzega na początku użytkowania nowego pojazdu…, a jak wiemy "diabeł tkwi w szczegółach", które pozniej okazać się mogą nieco uciążliwe podczas codziennej eksploatacji.
Otwieranie klapy po wcześniejszym odryglowaniu to fajny pomysł. Miałem kilka raz telefon od sąsiadów, że mam otwarty bagażnik w samochodzie. Kucając np. po to żeby rozwiązać buty i mając kluczyk w kieszeni otwierałem zdalnie bagażnik 🙂