
Układ Kierowniczy diagnostyka omówienie naprawa – Vlog #18 Jak zacząć przygodę z mechaniką
4 maja, 2016Problem z Baterią Hybrydową, lub Autem Elektrycznym?
Zadzwoń do Naszego Serwisu!
Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
WARSZTAT SAMOCHODOWY
( Wał Miedzeszyński 180 )
+48 508 523 234
Wał Miedzeszyński 180 04-987 Warszawa – Wyznacz Trasę! Otwarte od 6.00 do 18.00
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!
Wybierz opcje Mechanika z doświadczeniem!
Mechanik +48 508 523 234
Naprawa Samochodów Hybrydowych, Elektrycznych, Diesel, LPG, Adblue, Dostawczych w Warszawie.
Mechanik z doświadczeniem w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Samochodów Hybrydowych + Serwis Baterii Hybrydowych
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Najtaniej w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, – Mechanik i Warsztat.
Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa – Spuszczenie paliwa z baku Warszawa Zamów naszego specialistę od motoryzacji do swojego domu.
Jak zdiagnozować uszkodzenie końcówki drążka kierowniczego lub drążka kierowniczego.
Jak wymienić końcówkę drążka kierowniczego?
Na te i inne pytania znajdziecie odpowiedz w odcinku.
——————————————————————————————-
WARSZTATY M4K GARAGE sprawdźcie co u nich:
https://www.m4kgarage.pl/
——————————————————————————————-
CHCESZ OTWORZYĆ Z NAMI WARSZTAT M4K GARAGE?
NAPISZ tutaj: franczyza@m4k.pl
—————————————————–
🛠M4K GARAGE – profil główny całej sieci
https://www.facebook.com/m4kwarsztat
https://www.instagram.com/m4kgarage/
🛠M4K GARAGE SZCZECIN – w przygotowaniu
https://www.facebook.com/m4kszczecin
https://www.instagram.com/m4kgarageszczecin/
🛠M4K GARAGE KIELCE
https://www.facebook.com/m4kkielce
https://www.instagram.com/m4kgaragekielce/
🛠 M4K GARAGE WROCŁAW
https://www.facebook.com/M4KGarageWroclaw
https://www.instagram.com/m4kgaragewroclaw/
🛠 M4K GARAGE KOŚCIERZYNA
https://www.facebook.com/m4kkoscierzyna
https://www.instagram.com/m4kgaragekoscierzyna/
🛠 M4K GARAGE SZEMUD
https://www.facebook.com/m4kszemud
https://www.instagram.com/m4kgarageszemud/
WSPÓŁPRACA
wspolpraca@m4k.pl
KONTAKT dla widzów
info@m4k.pl
INSTAGRAM WBIJAJCIE
———————————————————————————–
https://www.instagram.com/milosnicy4kolek/
————————————————————————————
Wbijajcie na naszego FB
———————————————————————————–
https://www.facebook.com/milosnicy4kolek/
———————————————————————————–
Pobrane z Youtube Nasza firma oferuje serwis samochodów spalinowych, diesel i LPG, elektrycznych i hybrydowych oraz promujemy możliwie nowe oraz bardzo ciekawe informacje na temat samochodów elektrycznych. Zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z naszymi mechanikami, posiadamy też mechaników mobilnych w Warszawie.
Problem z Baterią Hybrydową, lub Autem Elektrycznym?
Zadzwoń do Naszego Serwisu!
Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
WARSZTAT SAMOCHODOWY
( Wał Miedzeszyński 180 )
+48 508 523 234
Wał Miedzeszyński 180 04-987 Warszawa – Wyznacz Trasę! Otwarte od 6.00 do 18.00
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!
Wybierz opcje Mechanika z doświadczeniem!
Mechanik +48 508 523 234
Naprawa Samochodów Hybrydowych, Elektrycznych, Diesel, LPG, Adblue, Dostawczych w Warszawie.
Mechanik z doświadczeniem w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Samochodów Hybrydowych + Serwis Baterii Hybrydowych
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Najtaniej w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, – Mechanik i Warsztat.
Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa – Spuszczenie paliwa z baku Warszawa Zamów naszego specialistę od motoryzacji do swojego domu.
no i bledy jedziesz ostre Stary ! sruba 19 ?? moze nakretka na klucz 19 ??
Świetny odcinek ! Wszystko dokładnie omówione.
hej,opisując sposób mocowania przekładni listwowej do wózka [sanek] wskazałeś na tuleje [gumy]drążka stabilizatora. Pozdrawiam. A może tak odcinek na temat eksploatacji i obsługi najpopularniejszych skrzyń automatycznych[722.6,7… , dsg]
Z krzyżakiem racja. Pamiętam kiedyś w sprinterze wymieniałem. Sporo czasu trzeba było poświęcić.
łysy, rob dalej filmy, dobra robota !!
w ciagu kilku tygodni wiecej wiem niz 3 lata majac praktyki na warsztacie 🙂
w jakim starszym modelu Audi widzielis cie przekładnie slimakową?
oglądam ci od dłuższego czasu i mam takie pytanie moża to nie na miejscu ale 🙂 nie wiem gdzie napisać .
posiadam lagune pierwszej generacji przed liftem miałem małą kolizje i urwał się dróżek kierowniczy mechanik wymieniał mi końcówkę układu kierowniczego sprawdził sanki zawieszenie nic nie pogięteale przy skręcie w prawo tam gdzie był wymieniana końcówka jest więszy skret kirownicy i przy tym skręcie w prwo dziwnie się skręca jak by koło przeskakiwało tarło . Potem pojechałe do drugiego mechanika i doszłem do wniosku po rozmowie z mechanikiem że nie taką kocówkę włożył lub żle coś złożył a bo zapomniałem mglownica też była wymieniana . Z góry dziękuje za odpowieć
A w czym problem po wymianie drążka przejechać się i sprawdzenia czy auto nie ściąga w którąś stronę? Jak ściąga to kilka obrotów śrubki i znowu jazda dostawa aż do momentu keirdy auto będzie idealnie prosto jechać.
witam, bardzo przydatny materjał,dla wszystkich kochających naprawy samochodów,własnoręcznie.oczewiście niewszystko morzna zrobić własnoręcznie. wtedy idziemy do machanika. pozdrawiam Tomasz
Super kolejny film, który obejrzałem.
Zaciekawiłeś mnie z tym przegubem krzyżowym próbuję zdiagnozować od jakiegoś czasu hałasy pukania i niby wszystko jest ok pod samochodem a dalej gdzieś sobie popukuje teraz jak będzie okazja wejścia pod samochód bo na razie nie wiem czy od środka czy pod samochodem ten przegub się znajduje być może są nawet dwa,będę badał te elementy.
U mnie w Fabii końcówka drążka kierowniczego TRW wytrzymała 15 lat i 270 tys. km i na taką samą wymieniłem, wymiary były identyczne i na taką samą wymieniłem. Warto wspomnieć, że nie jest prosto wyciągnąć końcówkę drążka, ja użyłem ściągacza do łożysk. 🙂
A z mierzeniem i leczeniem się nie zgodzę. Zawsze warto zmierzyć i policzyć ilość zwoi. Dzięki temu auto będzie miało zbieżność conaniej w okolicy pożądanej. A na zbieżność tez trzeba jakoś dojechać. I trochę lepiej jednak będzie zachowywał się samochód z w miarę bliską poprawności geometria niż z kompletnie kosmicznymi nastawami. A żeby skasować siebie, auto lub kogoś to dużo nie trzeba. Wiec przy wymianie polecam mierzyć i liczyć żeby na ustawianie zbieżności pojechać spokojnie
Od niedawna ogladam ale juz stale co jakis czas odcinek. Dobrze sie oglada. Wiedza przekazana bez nudzenia. Pozdrawiam.
Mam pytanko wymienialem maglownice w audi a 3 2001 r 1.9 Tdi mam teraz taki problem ze rano jak jest zimny to jak ruszam kierownica to nie da sie przekrecic kierownicy sa takie przeskoki na kierownicy po chwili gdy auto sie zagrzeje normalnie chodzi kierownica czyzby do tego pompa wspomagania czy zly olej ?
ZAJEBISTY PROGRAM SUPER WYTŁUMACZONE PRAWDZIWE OD SERCA NIKT O TAKICH RZECZACH NIE MOWI A ZWŁASZCZA MECHANICY
POZDRAWIAM I DZIEKUJE
problemy to maja tylko pazerni mechanicy, bo sami bedziemy to robic zamiast u nich 😉
Mareriał bardzo fajnie omówiony jak większość .Wiem że był to temat o układzie kierowniczym ale jednak zabrakło mi przy omawianiu stukania podczas kręcenia kierownicą żeby tylko wspomnieć o łożysku amortyzatora ,które może tez zmylać przy diagnostyce układu kierowniczego.
kolega, a miałeś jakieś objawy w e39 tego luzu ? jesli tak, to jakie?
Co moze byc przyczyna jak po regeneracji maglownicy kierownica niechętnie odbija?
ok a co z Krzyżakiem na kolumnie kierowniczej wewnątrz auta? tez może mieć luz i będzie pukac
Zajebiści że to stary avensis bo wiem już co wymienić! Dzięki 🙂
Szukam warsztatu gdzie dobrze regenerują maglownice.
Mi kierownica przeskakiwała jak łozysko od amortyzatora zardzewiało…dodatkowało było słychac stuki podczas kręcenia kierownicą w jednym kole przenoszące sie na inne elementy zawieszenia
Jutro mam mistrzu egzamin ,przygotowywałam się do niego na twoich filmach bez tego nie umiał bym nic , dzięki wielkie
czasem zapowietrzony uklad wspomagania potrafi wytworzyc efekt przeskakujacej kierownicy . np mondeo mk3 tddi
.po za tym super material
zrobił byś odcinek o regeneracji części w maglownicy chodzi o zawór zwrotny co wchodzi w kolumnę kierownicza bo tam się wycieraja pierścienie teflonowe a pó co wydawać na regenerację calego magla 450 + montaż demontaż jak można to zrobić za 200 bez demontażu a objawy uszkodzenia to płyn koloru czarnego i brak wspomagania w lewo bądź prawo .
Panie Michale, ostatnio wstawil Pan video https://www.youtube.com/watch?v=-HlX2_YfeEA o plakance przed zmiana oleju mineralnego na syntetyk, a zatem, czy mozna zmienic olej 10w40 na 5w40? bardzo prosze o odpowiedz.
Witam,
jezeli wymieniam koncowki drazkow,to czy nie warto,mimo,ze wydaja sie byc jeszcze dobre- wymienic sworznie I cos wiec,co moze juz niedlugo zaczac dokuczac,psuc sie?
Jakim smarem można smarować listwę maglownicy elektrycznej w BMW? Pozdro
Ja zmieniłem z 10w40 na 5w40 bo podobno tak jest w moim modelu prawidłowo, Pan w serwisie Peugeota tak powiedział. Mam nadzieję, że to nie zaszkodzi mojemu silnikowi.Pacjent to Peugeot 307 2.0 Hdi 90km 2001r. Co Michu lub Wy Myślicie w tym temacie ??? Pozdrawiam.
Krzyżak to nie jest krzyżak, tylko zwykły przegub . A ja się zastanawiam co to takiego.
Super odcinek, jak zawsze 🙂
Boże ile reklam 🙁
Mam pytanie jezeli podejzewamy luz na maglownicy i jest tylko z lewej strony bo nilby zeby wyrobione i przeskakuja na listwie to na prawej stronie luz tez powinien byc czyz nie tak powinno byc?
Witam. Gdzie ma Pan swój warsztai i czy mógłbym podechać z moim Volvo V70. Mam z nim problem, a bardzogo kocham i chcę go reaktywować…..
Elo, a jak u mnie coś stuka mechanik stwierdził że maglownica do wymiany ale teraz zauważyłem że to więcej stuka jak skręcam w lewo stuka z prawej strony co to może być?
swietnie pokazane super odcinek
Michu tylko partacze i oczo dolarowcy komentują twoje filmy negatywnie , ja z chęcią czekam na twoje filmy jestem Mechanikiem z zawodu wyuczonego ale nie praktykowanego. Jak mam ochotę coś zrobić czego nie wiem to to jest super podpowiedz dlatego łapka w górę 😀
Wczoraj byłem w ASO FCA i w moim Jeep SRT z powodu stukającego zawieszenia przy wzdłużnie-poprzecznych nierównościach okazało się wylany amortyzator prawy przedni, przy okazji tej usterki zdiagnozowano luzy na lewym przednim kole – czyli te co ruszamy lewo-prawo na szarpaku -sugestia ASO wymiana maglownicy całej (6000pln+1000plm za wymianę) plus amorki 12000. Ciekawe jest że będąc na przeglądzie do dowodu rejestracyjnego 1000 km wcześniej (3 tygodnie temu) auto było bez zarzutu w kwestii zawieszenia. Pytanie jest czy przeglądy roczne (wymagane prawem) są bez sensu? Oraz Michu gdzie można do Ciebie podjechać aby mieć arbitra w diagnozie bo kogoś za ten stan rzeczy muszę pozwać – albo stację diagnostyczną albo ASO. Płacąc około 2000pln za przegląd co 10000 km powinienem mieć raczej spokój użytkowania a nie, że sam wysłuchałem w trakcie jazdy dziwne zachowanie zawieszenia.
Edit: Aby nie było w komentarzach że marudzę na koszty, auto kupiłem nowe więc znam koszty ale martwi mnie podejście i ASO i Stacji diagnostycznej jednak to auto ma prawie 500 koni i 700 Nm i jako użytkownik chciał bym mieć pewność że jak opłacę wszystkie przeglądy mogę jechać bezpiecznie dla siebie i innych.
Super dzieki.
Michu świetny film 🙂 z niecierpliwością czekany na koljne odcinki "jak zacząć przygodę z mechaniką pojazdową" -> mega props za to co robisz 🙂
A czy luz na krzyżaku powoduje drgania kierownicy??
Super, asertywnie, pełny profesjonalizm
Raz mówisz że warto robić płukanki w starych autach i zmieniać olej z półsyntetycznego na syntetyk a teraz nie nie warto bo rozszczelni silnik
Hej. Mam pytanie. Czy mozna wiedziec gdzie znajduje sie twoj warsztat? Bardzo pomocne i ciekawe filmy