
Volvo XC90 T8 hybryda plug-in (PL) – test i jazda próbna
15 lipca, 2016Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miejscu.
Mechanik z dojazdem Warszawa
+48 570 933 114
Mobilny Elektryk
+48 534 649 204
Mobilny Elektryk
+48 512 149 689
Najtaniej w Warszawie!
English–Speaking Mechanic in Poland
+48 570 933 114 Here!
Problem z Baterią Hybrydową, lub Autem Elektrycznym?
Zadzwoń do Naszego Serwisu!
Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
WARSZTAT SAMOCHODOWY
Mechanik Samochodowy
Tel: 570 933 114
Wał Miedzeszyński 180 04-987 Warszawa – Wyznacz Trasę! Otwarte od 6.00 do 18.00
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!
Wybierz opcje Mechanika z doświadczeniem!
Mechanik
Naprawa Samochodów Hybrydowych, Elektrycznych, Diesel, LPG, Adblue, Dostawczych w Warszawie.
Mechanik z doświadczeniem w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Samochodów Hybrydowych + Serwis Baterii Hybrydowych
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Najtaniej w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, – Mechanik i Warsztat.
Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa – Spuszczenie paliwa z baku Warszawa Zamów naszego specialistę od motoryzacji do swojego domu.
Mój sprzęt: Aparat http://amzn.to/2anPsaz Obiektyw1 http://amzn.to/2adPOO0 Obiektyw2 http://amzn.to/2adPSNN Mikrofon1 http://amzn.to/2amPI6c Mikrofon2 …
pobrane z Youtube Nasza firma oferuje serwis samochodów elektrycznych i hybrydowych oraz promujemy możliwie nowe oraz bardzo ciekawe informacje na temat samochodów elektrycznych. Zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z naszymi mechanikami, posiadamy też mechaników mobilnych w Warszawie.
Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miejscu.
Mechanik z dojazdem Warszawa
+48 570 933 114
Mobilny Elektryk
+48 534 649 204
Mobilny Elektryk
+48 512 149 689
Najtaniej w Warszawie!
English–Speaking Mechanic in Poland
+48 570 933 114 Here!
Problem z Baterią Hybrydową, lub Autem Elektrycznym?
Zadzwoń do Naszego Serwisu!
Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
WARSZTAT SAMOCHODOWY
Mechanik Samochodowy
Tel: 570 933 114
Wał Miedzeszyński 180 04-987 Warszawa – Wyznacz Trasę! Otwarte od 6.00 do 18.00
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!
Wybierz opcje Mechanika z doświadczeniem!
Mechanik
Naprawa Samochodów Hybrydowych, Elektrycznych, Diesel, LPG, Adblue, Dostawczych w Warszawie.
Mechanik z doświadczeniem w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Samochodów Hybrydowych + Serwis Baterii Hybrydowych
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Najtaniej w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, – Mechanik i Warsztat.
Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa – Spuszczenie paliwa z baku Warszawa Zamów naszego specialistę od motoryzacji do swojego domu.
Marku BMW 218i lub 218d?
Śmieszne, że w volvo brakuje Panu dwóch cylindrów, a w mustangu są o 4 za dużo i lepiej wybrać ecoboosta 🙂
Panie! A gdzie by tam było jakiegoś account managera stać na takie autko… rata za takie coś wyniesie ze 4 tysiączki jak nie więcej…
Ładne ale… Ten silnik. To oznaczenie T8… Ponad 400 koni i co ? 5.6 do 100. Dobry wynik ale np BMW f30 330d Ma 258 km i tak samo przyspiesza. Hmmm w tych nowych XC90 brakuje tego PŁUCA !! tak jak by sie oddychało przez słomkę… Można ale lepiej pełną gębą !!! 🙂
Well… ja jeżdżę zgodnie z przepisami 🙂
BTW Jak nie lubię niebieskich samochodów tak tu wygląda fajnie.
Fakt silnik jak na dużego SUVa nie zachwyca dla mnie brakuje tam v8 ale i tak auto jest mega piękne i za 3-4 lata takie kupie. Wizualnie poezja
Chyba pierwszy obiektywny materiał, w którymś ktoś mówi co jest ok, a co nie…
…a nie tylko och, ach, cmok, cmok…
Ale realny zasięg na baterii niecałe 30km sprawia, że dla mnie ten samochód nie ma sensu. Już wolałbym kupić wersję benzynową i ją zagazować. LPG też jest ekologiczny i założę się, że zwróciłby się dużo szybciej niż hybryda.
Test wykonany przez typowego Polaczka. Kolejny fail
No dobrze – ale z jakiego powodu brakuje tych 2 cylindrów ? Bo tak ?
Marek byl uprowadzony przez UFO 05:17 😉
Niezapominajmy o silniku spalinowym bo taki elektryczny to raczej do miasta.
Volvo nie nie nie,cena i dodane najtańsze plastiki za ponad czterysta tysięcy
nie podoba mi sie kierunek w którym zmierza motoryzacja. małe silniki z dziwnymi wspomagaczami nie brzmiące jak V6 czy V8 a w realnych warunkach palace podobnie jak wiekszy silnik – za to są skomplikowane i wysilone co oznacza, że wcześniej czy później muszą sprawiać kłopoty. nie podoba mi sie że nie brzmią te silniczki tak dobrze jak wolnossące wersje z wiekszą ilością cylindrów. a systemy wspomagania kierowcy to już zupełnie jakiś dramat – niby pozwalają się zdekoncentrować przejmując część obowiazków od kierowcy ale nie robia tego do końca – łatwo sobie wyobrazić co się musi stać gdy cos na drodze się zacznie dziać – elektronika nie opanuje całosci sytuacji a kierowca zanim sie połapie co sie dzieje to zapewne jest już po wszystkim – a prokuratora czy grabaża mało bedzie obchodziło, że 15s przed wypadkiem elektroniczna niania pozwalała czytać książkę, oglądać film, gadać przez telefon czy co tam jeszcze… jak takie rozpędzone 1600, 1700, czy 2000kg wpadnie na inne auta czy ludzi to nie kto inny jak kierowca stanie przed prokuratorem mimo, że akurat wtedy np czytał smsa bo zaufał elektronicznej niani…
To ja pozostane przy Cadillac-u i V8
Myślę że auta hybrydowe powinny być dużo tańsze i dostępne bo potem to jest smog i tylko dlatego że mało kogo stać na taki samochód .
Jeden z lepszych kanałów z testami aut. Przyjemnie się ogląda i słucha
Za te wywietrzniki to odesłał bym typa który to projektował do szkoły dekoracji wnętrz na mój koszt.
Volvo kocham mimo że jeżdżę Audi ❤️
When do you come to Korea? Volvo blue color XC90 XC60
piękne auto.. ale to, co stało się z samochodami jest straszne.. komputer z baterią na kółkach.
Ten cud, przy jeździe tylko na benzynie z prędkością około 140 km/h ledwo dojedzie do Wrocławia na jednym baku a czasem często nawet nie da rady. Przetestowałem osobiście. Taka to łekologia w dzisiejszych czasach.
Poza tym całkiem fajny wóz.
Autonomia – spoko. Tylko żeby kierownica została 😉
Czas zweryfikuje trwałość konstrukcji. Ciekawe jak będzie z bateriami po kilku latach.
W skodzie superb za 140 000 tez mamy taką "autonomiczną" jazdę
Proszę Pana czy pokarze pan w jakimś filmie forda rangera.
Panie Marku, a warto zainteresować się XC 40 Recharge? Chodzi mi o tą wersję ( https://www.wyborkierowcow.pl/volvo-xc40-recharge-t5-fwd-test-dane-techniczne-wymiary-cena-opinie/ ), bo jednak interesują mnie trochę mniejsze gabaryty niż XC90.
Kiedy Pan zrobi test z używanym xc 90 T8 ? Ciekawy jestem jak się sprawuje Samochod z upływem kilometrów.
Tez w Chinach robione?