
VW 1.4 TSi CAXA WYMIANA ŁAŃCUCHA ROZRZĄDU TIMING CHAIN REPLACEMENT
20 marca, 2018Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miejscu.
Mechanik z dojazdem Warszawa
+48 570 933 114
Mobilny Elektryk
+48 512 149 689
Regeneracja Baterii Hybrydowych
+48 508 523 234
Najtaniej w Warszawie!
Nasza firma była widziana między innymi w:


English Speaking Mechanic in Poland
+48 570 933 114 Here!
Problem z Baterią Hybrydową, lub Autem Elektrycznym?
Zadzwoń do Naszego Serwisu!
Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
WARSZTAT SAMOCHODOWY
Mechanik Samochodowy
Tel: 570 933 114
Wał Miedzeszyński 180 04-987 Warszawa – Wyznacz Trasę! Otwarte od 6.00 do 18.00
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!
Wybierz opcje Mechanika z doświadczeniem!
Mechanik
Naprawa Samochodów Hybrydowych, Elektrycznych, Diesel, LPG, Adblue, Dostawczych w Warszawie.
Mechanik z doświadczeniem w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Samochodów Hybrydowych + Serwis Baterii Hybrydowych
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Najtaniej w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, – Mechanik i Warsztat.
Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa – Spuszczenie paliwa z baku Warszawa Zamów naszego specialistę od motoryzacji do swojego domu.
Krótki poradnik jak wymienić łańcuszek rozrządu w Volkswagen Scirocco 1.4 tsi turbo silnik caxa
SHORT VIDEO HOW TO REPLACE TIMING CHAIN ON VW SIROCCO 1.4 TSI CAXA TURBO
Pobrane z Youtube Nasza firma oferuje serwis samochodów spalinowych, diesel i LPG, elektrycznych i hybrydowych oraz promujemy możliwie nowe oraz bardzo ciekawe informacje na temat samochodów elektrycznych. Zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z naszymi mechanikami, posiadamy też mechaników mobilnych w Warszawie.
Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miejscu.
Mechanik z dojazdem Warszawa
+48 570 933 114
Mobilny Elektryk
+48 512 149 689
Regeneracja Baterii Hybrydowych
+48 508 523 234
Najtaniej w Warszawie!
Nasza firma była widziana między innymi w:


English Speaking Mechanic in Poland
+48 570 933 114 Here!
Problem z Baterią Hybrydową, lub Autem Elektrycznym?
Zadzwoń do Naszego Serwisu!
Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
WARSZTAT SAMOCHODOWY
Mechanik Samochodowy
Tel: 570 933 114
Wał Miedzeszyński 180 04-987 Warszawa – Wyznacz Trasę! Otwarte od 6.00 do 18.00
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!
Wybierz opcje Mechanika z doświadczeniem!
Mechanik
Naprawa Samochodów Hybrydowych, Elektrycznych, Diesel, LPG, Adblue, Dostawczych w Warszawie.
Mechanik z doświadczeniem w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Samochodów Hybrydowych + Serwis Baterii Hybrydowych
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Najtaniej w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, – Mechanik i Warsztat.
Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa – Spuszczenie paliwa z baku Warszawa Zamów naszego specialistę od motoryzacji do swojego domu.
nic nie słychać.Koło CHINA wszystko wyjasnia
Mistrzu, tylko dla ciebie zawsze w👍👍🖒🖒🖒 Super filmik !!!! 👊👊👊🖒🖒👍👍👌👌
Barrrrdzo dobrrra rrrrrrrobota
Dlaczego inne twoje filmy są niedostępne na kanale?? YouTube blokuje je.. Mi pokazuje że nic nie jest dostępne…pozdrawiam
Pytanie 1.4 tsi 2.0 tsi Czy na kole zmiennych faz rorzadu jest lewy gwint?
nic nie słychać , ktoś skutecznie nie chce aby była przekazywana wiedza z pierwszego źródła 🙁
mimo , że posiadam dwa Ople miło się ogląda , Pozdrawiam
witam . mam problem z zacinajacym sie wstecznym w 1.8 tsi w octavii 3 fl (4 miesiace auto). po wcisnieciu sprzegla drązek blokuje sie w polowie ruchu w górę . zeby zadzialalo trzeba wysprzeglic i wcisnac spowrotem sprzeglo wtedy wteczny wchodzi
w Polsce oczywiscie aso twierdzi ze tak moze byc. robiliscie cos takiego w Anglii ? dotyczy to skrzyn 6b do 250nm
Od zawsze wiedziałem ze auta grupy VAG to są kible, dlatego jeżdżę francuzami 🙂
Majster zrób komentarz do filmu nic nie słychać !!!!!!!!!!!!!
Może niech Pan dogra komentarz , bo nic nie słychać a temat jest ważny…)
odcina voice ok 1min 27s …..
8:52 ładnie widać kto robi rozrząd do vw-CHINA z olejem powinno się ryżu dosypywać to by polatał a tak na samej wodzie to nikt nie pociągnie długo
Ile przejechał na tym rozrządzie? Pozdrawiam
I kto teraz będzie się dalej kłócił że 1,4 TSI jest takie super ?
My Volkswagen Naprawa Obsługa
Jaki przebieg samochodu? Ja zmieniłem rozrząd przy 70 000 km.
10:30 skandal. Ale cóż, taka jest globalistyczny neoliberalizm.
10:40 My Volkswagen Naprawa Obsługa
Zapewne wiesz jakiej produkcji sa cześci w Twojej hondzie. Czy tam nie ma nic chińskiego?
Niech ktoś napisze, który obecnie produkowany samochód jest pozbawiony chińskich częsci?
Witam,
Jaki jest rozmiar tej śruby na kole pasowym wału korbowego ? Jest otwór aby zablokować koło zamachowe i odkręcić bez klucza udarowego ta śrubę ?
Super robota. Mam tylko pytanie odnośnie blokady wału, w DTR-ce jest mowa o śrubie wkręcanej "wał" aż do przykręcenia kołą pasowego. Nie byłoby to bardziej "pewne"?
Witam, Jaka jest cena wymiany takiego łańcucha wraz z robocizną?
Mam podobny problem w takim samym silniku błąd 4096 P0016 przejechane 76 tyś usterka wystąpiła następnego dnia po wymianie oleju, jestem świadomy że jest to zbieg okoliczności czy też miałeś takie błędy ?
Błędy da się tylko wykasować na zgaszonym silniku po odpaleniu od razu wracają w pomiarach rozszerzonych jakieś dziwne wartości może przez to że od razu po uruchomieniu silnika jest błąd.
Słuchałem silnika przy pierwszym uruchomieniu po wymianie oleju gdzie chwilę trzeba czekać na ciśnienie, silnik był idealnie cichy żadnego hałasu z rozrządu zastanawia mnie czy to nie problem w kole na wałku ssącym , zaworek sterujący sprawdziłem działa, brak zanieczyszczeń. Najlepiej jest zamontować wszystko nowe tylko cena kompletu z kołem na wałek ssący straszna. Czy producent przewiduję za każdym razem wymianę kompletu łącznie z kołem wałka ssącego tak jak ty zrobiłeś ?
Mam Octavię właśnie z tym samym silnikiem z roku 2009. Obecnie przebieg to 122tys km. Generalnie łańcuch nie jest słyszalny. Pisze generalnie bo może dwa albo trzy razy było go słychać przy starcie zimnego silnika a zauważyłem że dzieje się to tylko i wyłącznie kiedy: mija minimum dwie doby postoju auta i temperatura na dworze jest powyżej 20stopni.
Niby mam ochotę zrobić rozrząd ale bardziej prewencyjnie a nie że trzeba bo na codzienne łańcuch się niwmodzywa tylko że szkoda mi jednak 2000 zł.
Czy wymieniać? Czy może wystarczy że poczekam do momentu kiedy łańcuch będzie słyszalny już regularnie co rano?
Witam, Przymierzam się do wymiany rozrządu. Czy ma Pan instrukcje wymiany w pdf? Mechanik z pewnością sobie poradzi ale w razie czego chciałbym mu dać trochę informacji dotyczących momentów dokręcania śrub.
co w tym silniku jest wspaniale? to jest najgorsze gówno jakie istnieje za darmo bym tego nie wziął
Witam, mógłbyś wrzucić jakiś link do strony z dokładnym opisem wymiany rozrządu w silniku caxa (kolejność działań momenty dociągania) mam wersję z kołem łańcuchowym 18/18, ewentualnie podam email jak trzeba
Super robota. U mnie rozrząd niby wymieniono pare mcy temu a silnik też hałasuje, tylko bardziej stuka-puka. Wyraznie na niskich obrotach słychać/wolnych. W czasie jazdy nic. W kabinie ledwo ledwo na postoju. Do tego nowo zamontowana turbina dymi na zimnym silniku spalinami z pod maski. https://www.youtube.com/watch?v=6MU58crG4XI&t=3s
IS IT 90KW 122HP 1.4 TSI???
Jest blokada na wał dzisiaj robiłem u siebie w octavii
Witam, posiadam GOLF'a VI 1.4 TSI 160 km po kapitalnym remoncie silnika. Mam pytanie odnośnie rozrządu, czy jeśli autko na zimnym "czasami" dalej odpala z takim hałasem jak na załączonym filmie poniżej to czy to jest faktycznie normalne? Czy znowu coś po (100 kilometrach) stało się z łańcuszkiem? Dla Mnie to jest szczerze mówiąc czarna magia. Zawsze po nocnym postoju w garażu z rana zapala normalnie, nie ma terkotania, nic. Jedynie delikatniusio potrzęsie budą przez 30 sekund, ale wiadomo, w końcu chodzi na wyższych obrotach i musi się ustabilizować, ale gdy postoi na dworze i odpale go wieczorem zdarza już mu się zaterkotać przez 2-3 sekundy, czyżby to już było związane z temperaturą? – https://www.youtube.com/watch?v=4AJAzaQKMT4
Druga sprawa – po remoncie auto zaczeło piszczeć podczas pracy silnika, jeśli nacisne delikatnie gaz tym szybsze jest piszczenie. Czym to może być spowodowane? To brzmi troche jakbym miał świerszcze pod maską.
Myślałem, że może to być pasek klinowy, lub któraś rolka? – Dołączam do tego film – Niestety słabo to słychać na filmie, ale polecam obejrzeć na jakiś słuchawkach. Piszczenie jest przez cały film.
https://www.youtube.com/watch?v=VCjHkwS_R60
Autko ma przebieg : 102 tyś, rok końcówka 2010
Dodam, że obejrzałem również Twój film o aktualizacji oprogramowania silnika, zwróciłem się z tym do VW, ale okazało się, że ma jednak aktualne: -300 zł w plecy 🙁
Liczę na Twoją pomoc, ponieważ masz naprawde dużą wiedzę na temat tych silników, jesteś geniuszem.
Ja pier… ale roboty😣😭. Dobrze, że mam tdi na pasku.
W silniku 1.4 tsi caxa 122km między nr. 011 200 a 102 045 dodatkowo wymieniamy kompletny napęd pompy oleju,w innych przypadkach można ściągnąć zębatkę dwurzędową wału korbowego bez ściagania miski olejowej,luzując napinacz łańcucha pompy oleju i nakręcając łańcuch na dopasowany kawałek rurki cienkościennej .separując zębatkę od lańcucha wówczas zębatkę wyciągamy z środka rurki,nową w aplikujemy w podobny sposób,czywiście trzeba uważać by nic nie wpadło do miski
How many hours does it takes the complete replacement?
Ciężko wyciągnąć tą miskę spod tego giętkiego wylotu? Widzę, że sondy nie odkręcałeś?
А почему звёздочка китайской фирмы,я смотрю vw собран на китайских деталий у меня тоже такая хрень какую деталь снял всё китайское,а цену лупят за vw как немецкого производства везде развод по полной.
A jak podwiesiłeś silnik?