
Wymiana klocków i tarcz hamulcowych.
15 maja, 2017Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miejscu.
Mechanik z dojazdem Warszawa
+48 570 933 114
Mobilny Elektryk
+48 512 149 689
Regeneracja Baterii Hybrydowych
+48 508 523 234
Najtaniej w Warszawie!
Nasza firma była widziana między innymi w:


English Speaking Mechanic in Poland
+48 570 933 114 Here!
Problem z Baterią Hybrydową, lub Autem Elektrycznym?
Zadzwoń do Naszego Serwisu!
Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
WARSZTAT SAMOCHODOWY
Mechanik Samochodowy
Tel: 570 933 114
Wał Miedzeszyński 180 04-987 Warszawa – Wyznacz Trasę! Otwarte od 6.00 do 18.00
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!
Wybierz opcje Mechanika z doświadczeniem!
Mechanik
Naprawa Samochodów Hybrydowych, Elektrycznych, Diesel, LPG, Adblue, Dostawczych w Warszawie.
Mechanik z doświadczeniem w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Samochodów Hybrydowych + Serwis Baterii Hybrydowych
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Najtaniej w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, – Mechanik i Warsztat.
Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa – Spuszczenie paliwa z baku Warszawa Zamów naszego specialistę od motoryzacji do swojego domu.
Jak wymienić klocki i tarcze hamulcowe? Przedstawiamy Wam poradnik krok po kroku.
#klocki #tarcze #hamulcowe
————–
Patronite: https://patronite.pl/povagowani
FB: http://facebook.com/povagowani/
Współpraca: povagowani@gmail.com
Pobrane z Youtube Nasza firma oferuje serwis samochodów spalinowych, diesel i LPG, elektrycznych i hybrydowych oraz promujemy możliwie nowe oraz bardzo ciekawe informacje na temat samochodów elektrycznych. Zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z naszymi mechanikami, posiadamy też mechaników mobilnych w Warszawie.
Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miejscu.
Mechanik z dojazdem Warszawa
+48 570 933 114
Mobilny Elektryk
+48 512 149 689
Regeneracja Baterii Hybrydowych
+48 508 523 234
Najtaniej w Warszawie!
Nasza firma była widziana między innymi w:


English Speaking Mechanic in Poland
+48 570 933 114 Here!
Problem z Baterią Hybrydową, lub Autem Elektrycznym?
Zadzwoń do Naszego Serwisu!
Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
WARSZTAT SAMOCHODOWY
Mechanik Samochodowy
Tel: 570 933 114
Wał Miedzeszyński 180 04-987 Warszawa – Wyznacz Trasę! Otwarte od 6.00 do 18.00
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!
Wybierz opcje Mechanika z doświadczeniem!
Mechanik
Naprawa Samochodów Hybrydowych, Elektrycznych, Diesel, LPG, Adblue, Dostawczych w Warszawie.
Mechanik z doświadczeniem w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Samochodów Hybrydowych + Serwis Baterii Hybrydowych
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Najtaniej w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, – Mechanik i Warsztat.
Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa – Spuszczenie paliwa z baku Warszawa Zamów naszego specialistę od motoryzacji do swojego domu.
witam śledzę wasze filmiki mam jedno zasadnicze wymieniłem 3 komplet tarcz i po przejechaniu 3 tys km znów biją mechanicy nie wiedzą co jest więc sprawę biorę w swoje ręce. co to może być krzywizny się tarcza od pasażera zakładam tarcze textar lub bosch
jak mogę prosić o podpowiedz
pasty wymienione
pjasty wymienione
ja juz nie mam siły do hamulców jest to golf 4 1.9 tdi
tak czułem zakupie nową dziękuję za pomoc. pomocne fimiki nagrywacie oby tak dalej
lepiej usuń ten filmik bo ktoś sobie zrobi krzywdę przez Cb! po 1 jak można czyścic taka szczotką bez okularów!? 2 tych prowadnic nie smarujemy tylko czyśmy same prowadnice oraz gumki w których sie poruszają a najlepiej zmieniamy na nowe 3 nie cofamy tłoczka śrubokrętem bo nie wiemy później jaki jest stan osłony przeciw pyłowej i jak ciężko chodzi tłoczek , zmienisz tarcze klocki za kilka setek a nie sprawdzisz jakie sa osłony??
4 kwestia dobrze jest kilka razy "wyjechać" tłoczkiem i wcisnąć go z powrotem. 5 podczas wciskania tłoczka należy odtworzyć zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego . Szanuje twoje dobre chęci że chcecie pomóc społeczności ale trochę nie w ten sposób.
wszystko ładnie i pięknie ale kolega nie wspomniał że przy cofaniu tłoczków należy sprawdzać poziom płynu w zbiorniku bo może się przelać
Trzeba smarowac piasty bo pozniej zbiera sie tam woda , rdzewieje to i na piascie robia sie wżery. No i jesli ktos chce profesjonalnie wymienic klocki to przed wcisnieciem tloczka wymienic plyn hamulcowy w zacisku jesli dawno nie byl wymieniany bo jesli cofamy tloczek na starym plynie to caly syf z zacisku idzie w uklad, pompy abs itp
za całokształt łapka w górę
A gdzie pomiar bicia tarczy ?
Panowie ktoś może doradzić. Musze zmienić komplet tarcz i klocków w moim Leonie. W dobrej cenie są Textary(na allegro) czy warto pchać się w tą markę? Będę wdzięczny za pomoc.
Witam. Panowie jak zrobicie filmik o wymianie okładzin bębna to Wam osobiście pogratuluje. Wymiana tarcz jest banalna i praktycznie każdy ogarnięty człowiek to zrobi ale w przypadku bębnów już nie jest tak kolorowo 🙂
Ja jedynie bym dodał, należałoby zdjąć całkiem gumki prowadnic bo często na nich jest rdza w środku. Oczywiście przy czyszczeniu szczotką na wiertarce okulary reszta jest najbardziej okey. Pozdrawiam.
Co do prowadnic ATE ich się nie smaruje tak jak zauważył Marewel i jeszcze dodam że źle zamontowałeś klocki, jak dobrze się przyjrzysz to klocki są wewnętrzne i zewnętrzne. Na lewy zacisk założyłeś dwa wewnętrzne można je rozpoznać po kształcie blaszek mocujących 4:00 – stare 13:23 – nowe, można porównać. Pozdrawiam
Świetny odcinek Panowie łapka w górę.A co do prowadnic to ,się smaruje by nie zapiekła,się.Tak mi powiedzieli znjaomi mechanicy kuzyn miedzy innymi też.Nie jestem mechanikiem i nie mam ,się zamiaru kłócić,ale interesuje,się motoryzacją odkąd skończyłem 10lat.Pozdrawiam;))
Co do prowadnic ATE ich się nie smaruje tak jak zauważył Marewel i jeszcze dodam że źle zamontowałeś klocki, jak dobrze się przyjrzysz to klocki są wewnętrzne i zewnętrzne. Na lewy zacisk założyłeś dwa wewnętrzne można je rozpoznać po kształcie blaszek mocujących 4:00 – stare 13:23 – nowe, można porównać. Pozdrawiam
Smaruje się prowadnice które wchodzą w jarzmo czyli tylne. Przednich w tego typu zaciskach w żadnym wypadku nie smarujemy!!!!!!
"W prowadnicach są lamele które powodują cofanie się zacisku po hamowaniu.
Taka sama zasada działania jak gumki w zacisku która uszczelnia tłoczek"
Myślałem że to będzie profesjonalny montaż tarcz,a co w przypadku kiedy piasta jest zużyta na łożysku i ma bicie ??,bo nie zauważyłem żeby kolega miernikiem zegarowym to sprawdził i to samo po montażu gdzie kontrola bicia miernikiem zegarowym z tolerancją do 004mm
Wydaje sie że to w miare proste. Akurat kurier mi przywiuzł klocki delphie to sam spróbuje jewymienić. Zawsze to pare groszy w kieszeni a miejsce i narzędzia mam. Sąsiad sam to robi od kilku lat i jest wszystko oki więc sie tego podejme.
Zawsze wyjmujcie gumki prowadnic i wyczyśćcie otwory z rdzy.
Czemu nie smarujecie piasty ? To wielki błąd !
Prowadnice przykręca się na 28Nm.
Jedna mała podpowiedź. Przy wciskaniu tłoczka zacisku warto poluzować odpowietrznik zacisku aby cale ciśnienie i płyn uciekał przez odpowietrznik bo inaczej cofamy płyn do pompy i bardzo często po kilku takich wymianach uszkadzamy uszczelnienia pompy hamulcowej a nawet możemy uszkodzić pompę ABS i pedał będzie nam wpadał w podłogę. Poza tą uwagą wszystko wykonane starannie.
Kolega który wykonuje naprawy na filmach jest mechanikiem? 😉
Klocki w jednym zacisku zużywają się równomiernie czy też klocek od strony wewnętrznej zużywa się bardziej?
Zamiast paski za 100 to wystarczy najzwyczajny ścisk stolarski
Kurde fanie zrobiony film i wiele cennych wskazówek ale zabrakło najważniejszych. Gumki prowadnic to element który trzeba bezwzględnie zdemontować, w celu wyczyszczenia gniazd w których osadzone są te gumki. Materiał w tym miejscu sie utlenia, puchnie i przez to otwór w gumce na prowadnice zmniejsza swoją średnicę w konsekwencji doprowadzając do sytuacji gdzie zacisk stoi, cały czas lekko hamując. Cz zużywa jedne z klocków, przegrzewa cały układ i w dłuższym wymiarze czasu może prowadzić do uszkodzenia piasty łożyska zacisku tarczy klocków a nawet urwania koła. To jedna z bardzo ważnych rzeczy które zostały pominięte, a druga to pomiar bicia tarcz, to też jest konieczne.W mojej ocenie film powinien zostać usunięty, nagrany ponownie z uwzględnieniem marginalnych braków. W takiej formie może doprowadzić do tragedii w szczególności jak domorosły mechanik będzie zmieniał zonie klocki i tarcz, a ona nie zauważy że coś jest nie ten teges.
A wymiana płynu hamulcowego to gdzie? Płyn hamulcowy kosztuje 20zł za litr, a Chris pokazywał, że temperatura wrzenia takiego płynu zmalała do 120*C zamiast 240.
Miejsca prowadnic myjemy zmywaczem do hamulców 😊
Hej czy otwieramy zbiornik z plynem hamolcowym dzieki
To jak wymieniać te tarcze i klocki, to wiedzą nawet małe dzieci, ale skąd się wziął i gdzie moźna kupić takiego małego lwa, co jest w tym warsztacie. Bez takiego lwa to nic się nie uda, najwyżej można tylko taki filmik nagrać. Info jak i gdzie nabyć w drodze kupna takiego lwa.Koniecznie.
gdzie kupić tester i za ile aby można było cofać zaciski hamulcowe w BMW X6
Zrób kilka filmików o mondeo mk4
Prawidłowo super
A gdzie pomiary bicia tarczy i piasty. No i moim zdaniem gdy już mamy zaciski zdemontowane warto przyjrzeć się głównym tloczkom hamulcowy je również się czyści czego autor naprawy nawet nie wspomniał polecam kanał profesora Chrisa genialny mechanik on doskonale pokazuje i tłumaczy o hamulcach. Ogólnie to łapka w górę nie hejtuje każdy ma swoje sposoby tylko jak coś robić to dobrze i fachowo po co coś robić dwa razy. Pozdrawiam.
Witam może coś doradzicie. Na dziurach tłucze mi się prawa strona a po przyhamowaniu przestaje jak trzymam lekko hamulec. Czy to mogą być wywalone prowadniczki hamulcowe
Dobra rada https://youtu.be/WbRh4mlxLZE