
wymiana rozrządu 1,6 16v scenic I megane ale tu ciasno !!!!!
22 grudnia, 2018Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miejscu.
Mechanik z dojazdem Warszawa
+48 570 933 114
Mobilny Elektryk
+48 534 649 204
Mobilny Elektryk
+48 512 149 689
Najtaniej w Warszawie!
English–Speaking Mechanic in Poland
+48 570 933 114 Here!
Problem z Baterią Hybrydową, lub Autem Elektrycznym?
Zadzwoń do Naszego Serwisu!
Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
WARSZTAT SAMOCHODOWY
Mechanik Samochodowy
Tel: 570 933 114
Wał Miedzeszyński 180 04-987 Warszawa – Wyznacz Trasę! Otwarte od 6.00 do 18.00
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!
Wybierz opcje Mechanika z doświadczeniem!
Mechanik
Naprawa Samochodów Hybrydowych, Elektrycznych, Diesel, LPG, Adblue, Dostawczych w Warszawie.
Mechanik z doświadczeniem w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Samochodów Hybrydowych + Serwis Baterii Hybrydowych
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Najtaniej w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, – Mechanik i Warsztat.
Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa – Spuszczenie paliwa z baku Warszawa Zamów naszego specialistę od motoryzacji do swojego domu.
wymiana rozrządu 1,6 16v renault scenic megane jak wymienić jakie blokady ile czasu potrzeba na wymianę
Pobrane z Youtube Nasza firma oferuje serwis samochodów spalinowych, diesel i LPG, elektrycznych i hybrydowych oraz promujemy możliwie nowe oraz bardzo ciekawe informacje na temat samochodów elektrycznych. Zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z naszymi mechanikami, posiadamy też mechaników mobilnych w Warszawie.
Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miejscu.
Mechanik z dojazdem Warszawa
+48 570 933 114
Mobilny Elektryk
+48 534 649 204
Mobilny Elektryk
+48 512 149 689
Najtaniej w Warszawie!
English–Speaking Mechanic in Poland
+48 570 933 114 Here!
Problem z Baterią Hybrydową, lub Autem Elektrycznym?
Zadzwoń do Naszego Serwisu!
Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
WARSZTAT SAMOCHODOWY
Mechanik Samochodowy
Tel: 570 933 114
Wał Miedzeszyński 180 04-987 Warszawa – Wyznacz Trasę! Otwarte od 6.00 do 18.00
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!
Wybierz opcje Mechanika z doświadczeniem!
Mechanik
Naprawa Samochodów Hybrydowych, Elektrycznych, Diesel, LPG, Adblue, Dostawczych w Warszawie.
Mechanik z doświadczeniem w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Samochodów Hybrydowych + Serwis Baterii Hybrydowych
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Najtaniej w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, – Mechanik i Warsztat.
Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa – Spuszczenie paliwa z baku Warszawa Zamów naszego specialistę od motoryzacji do swojego domu.
Widzę że kilka osób polubiło film ale też kilka osób nie podziela tego piszcie czemu lubicie a dlaczego nie to może wpłynąć na kanał pozdrawiam
Fajna robota i dobrze wyjaśniona ale szkoda że mało ludzi docenia
Panie kochany ile za robocizne. Bo znam ceny z 5 lat wstecz.
gitara robota
Witam mam pytanko miałem wymieniany rozrząd w tym samym modelu i na nowym rozrzadzie słychać pogwizdywanie. Mechanik mówił że to pompa wody ze one tak mają i się ułoży ale mnie to denerwowalo i polecilem innemu żeby założył nowa pompę i to samo.Czy mieliście taki przypadek bo mnie to strasznie wkurza ale jeżdżę bo nie mam wyjścia. Pozdrawiam Marcin.
Witam mam pytanie mam scenica2 z 2003r 1,6,16v jego pretkosc jakom można jechać to 105 km na godzinę więcej się nie da czy to norma
Witam. jaki jest koszt wymiany rozrządu w tym modelu (robocizna) ?. Wiem że niektórzy mechanicy nie podejmują się wymiany bez wyciągania silnika. A może jesteś ze śląska ? 🙂
Fajnie że chciało Ci się nagrać i omówić wymianę rozrządu. Właśnie muszę w kangoo wymienić a jest identyczny silnik. W kangoo wymieniałeś, miałbyś jakieś zastrzeżenia lub podpowiedz.Filmik spoko.Łapa w górę.
szkoda że nie pokazałeś dokladnie gdzie blokować wał a mówiłeś że wszystko pokażesz…. no nic i tak bardzo pomagający filmik powiedz tylko czy napięcie między kołami rozrządu nie jest obowiązkowe ?
Pokazujesz 1 cylinder od strony rozrządu a 1 cylinder jest od strony skrzyni
mam pytanko czy można szybko i bezpiecznie podejżec czy ten pasek rozrządu "jest" czy mi sie nie zerwał
Co ile km trzeba wymienić rozrząd w tym modelu?
Pokazał byś kiedyś jak wymienić popychacze hydrauliczne zaworów też ten silnik
Fajnie że mówisz z jaka sila dokrecać wszystko tylko trochę mało jak to robisz ale materiał jest ok
Czesc, w tym samym aucie wymianialem rozrzad u mechanika i od tamtego czasu auto potrafi miec czesto za niskie obroty przy hamowaniu lub gdy jestem na rondzie lub skrecam przy mocnym hamowaniu to auto potrafi zgasnac. Czy to wina zle wymienionego rozrzadu bo mechanik kaze podjechac i rzuci okiem na ewentualne moze odlaczenie przy montazu jakiegos kabelka bo rozrzad twierdzi, ze jest ok ? Auto wysposazylem tydzien przed wymiana tego rozrzadu w instalacje LPG ale jezdzilo normalnie do wymiany rozrzadu, byc moze czesciej potrafi zgasnac jadac na LPG. O co chodzi ? Pozdro
Kolego z kad jesteś ? Bo też mam wymianę u siebie w Renault
Odkrecasz koło pneumatem?a potem by oparło się o blokadę wbijasz 5 i kręcisz kołem do oparcia się o blokadę?
Jak zablokowales wał żeby dokręcić śrubę na wale
Kiedyś robiłem taki rozrząd…nie miałem udaru do odkrecenia dolnego …miałem blokady tylko ta dolna wchodziła w otwór w wale. Musiałem zdjąć miskę ,wstawić drewniany kołek między wał,a blok odpuściłem śrubę i dopiero na blokady zblokowałem silnik. Nie mogłem zablokować na zębate koła zamachowej bo to był automat…To była moja pierwsza ramówka w życiu i kląłem na wszystkie strony. Ale rozrząd poskładałem i wszystko chodziło przez następne 70 tyś bez problemu. Do sprzedaży auta nic się nie działo.
szkoda ze nie pokazales wszystkiego pokolei bo wymiana rozrzadu to nie zabawa
migawki kamerom jak juz wlozone wszystko film oceniam na jedna gwiazdke tesz robie przy swoim ssmochodzie i to wcale nie jest takie proste
aha jeszcze jedno na silikon se morzesz zakleic buty a niy pompe wody poniewaz do tego celu sluzy uszczelka uklad powinien byc przeplukany zanim zalozysz pompe wody daremny filmik
skad pan jest? mam takiego scenika i tez chce zmienic rozrzad ale nie mam… gdzie
jak mozna sie skontaktowac z panem takiego szukam jak pan na rozrzad czlowieka okuratnego
te blokady z allegro są z gownolitu i ta blokada może sie wygiąć przy odkręceniu kół rozrządu. Żeby być pewnym to trzeba najlepiej zdjąć pokrywę i mając dostep do walkow zablokować je kluczem płaskim (jest na nich specjalne wycięcie) – a może się zdarzyć ze koła trzeba odkręcić ze względu na ich zużycie lub ze względu na to ze nie będą pasować do nowego paska (np zabraknie milimetrów żeby zęby paska weszły w zęby kół)
Bardzo słabi wyjaśnione i pokazane – na łapu capu☹️☹️☹️
Mam takiego Szczeniaka z tym samym silnikiem. Chyba mi przeskoczył pasek rozrządu przy odpalaniu, bo na początku zblokowało trochę rozrusznik, przytrzymałem kluczyk i odpalił, ale strasznie się tłukł, tak jakby było spalanie stukowe. Pochodził może ze 20 sekund, czek się nie włączył na tablicy przyrządów i go szybko wyłączyłem. Kupię blokady i sprawdzę, ale podejrzewam, że przeskoczył ząbek na kole zębatym wału korbowego. Podniosłem prawe koło, wrzuciłem piąty bieg i kręciłem kołem, wałki rozrządu ułożyły się nacięciami w jednej linii.
Czy da radę odkręcić tą plastikową czarną osłonę rozrządu bez zdejmowania koła pasowego wału korbowego?
Czy podejdę do rolek rozrządu kluczem dynamometrycznym na trzpień 1/2 cala, bo jakoś tego nie widzę?
Czy żeby skorygować ustawienie rozrządu i ustawić wał korbowy w GMP na cylindrze 1 i 4 przy zablokowanych wałkach rozrządu, mogę poluzować koła zębate na wałkach rozrządu i lekko cofnąć wał o ten jeden ząbek bez luzowania starego paska rozrządu?
Z góry dziękuję za konstruktywne odpowiedzi.
Taki sam silnik jest dacii duster?
majster a co z uszczelniaczami ?
Ciasno to to jest dopiero w clio 2 thalia porażka tu jest jeszcze lux.
Witam jaka jest cena wymiany z częściami?
Ale masz lampa Jeruna chopie
Ciekawe jak długo nie będzie słychać koła zmiennych faz…
Witam. 😉