
Wymiana rozrządu 2.0 TDI Common Rail Octavia CFHC 2012
18 grudnia, 2017Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miejscu.
Mechanik z dojazdem Warszawa
+48 570 933 114
Mobilny Elektryk
+48 512 149 689
Regeneracja Baterii Hybrydowych
+48 508 523 234
Najtaniej w Warszawie!
Nasza firma była widziana między innymi w:


English Speaking Mechanic in Poland
+48 570 933 114 Here!
Problem z Baterią Hybrydową, lub Autem Elektrycznym?
Zadzwoń do Naszego Serwisu!
Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
WARSZTAT SAMOCHODOWY
Mechanik Samochodowy
Tel: 570 933 114
Wał Miedzeszyński 180 04-987 Warszawa – Wyznacz Trasę! Otwarte od 6.00 do 18.00
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!
Wybierz opcje Mechanika z doświadczeniem!
Mechanik
Naprawa Samochodów Hybrydowych, Elektrycznych, Diesel, LPG, Adblue, Dostawczych w Warszawie.
Mechanik z doświadczeniem w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Samochodów Hybrydowych + Serwis Baterii Hybrydowych
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Najtaniej w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, – Mechanik i Warsztat.
Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa – Spuszczenie paliwa z baku Warszawa Zamów naszego specialistę od motoryzacji do swojego domu.
Przedstawiamy dzisiaj szczegółową procedurę wymiany rozrządu w aucie Skoda Octavia z silnikiem 2-litrowym TDI Common Rail z roku 2012 o kodzie CFHC.
Dużo timelapsów z czynności prostych i banalnych, natomiast ważne informacje w całości.
Tutaj link do pobrania schematu poglądowego rozrządu wraz z momentami dokręcania:
http://www.serwkom.com.pl/octavia/rozrzadcfhc/momenty.pdf
Przy współpracy http://www.serwis-ais.pl/
Pobrane z Youtube Nasza firma oferuje serwis samochodów spalinowych, diesel i LPG, elektrycznych i hybrydowych oraz promujemy możliwie nowe oraz bardzo ciekawe informacje na temat samochodów elektrycznych. Zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z naszymi mechanikami, posiadamy też mechaników mobilnych w Warszawie.
Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miejscu.
Mechanik z dojazdem Warszawa
+48 570 933 114
Mobilny Elektryk
+48 512 149 689
Regeneracja Baterii Hybrydowych
+48 508 523 234
Najtaniej w Warszawie!
Nasza firma była widziana między innymi w:


English Speaking Mechanic in Poland
+48 570 933 114 Here!
Problem z Baterią Hybrydową, lub Autem Elektrycznym?
Zadzwoń do Naszego Serwisu!
Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
WARSZTAT SAMOCHODOWY
Mechanik Samochodowy
Tel: 570 933 114
Wał Miedzeszyński 180 04-987 Warszawa – Wyznacz Trasę! Otwarte od 6.00 do 18.00
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!
Wybierz opcje Mechanika z doświadczeniem!
Mechanik
Naprawa Samochodów Hybrydowych, Elektrycznych, Diesel, LPG, Adblue, Dostawczych w Warszawie.
Mechanik z doświadczeniem w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Samochodów Hybrydowych + Serwis Baterii Hybrydowych
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Najtaniej w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, – Mechanik i Warsztat.
Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa – Spuszczenie paliwa z baku Warszawa Zamów naszego specialistę od motoryzacji do swojego domu.
No z tymi 45 stopniami to razy dwa bylo, ciekawe czy śruba nie strzeli za pewien czas.
ja przy wymianie nie rozpinam ukladu zbiornika wody i paliwa klade na silnik i jest oki pozdro
Witam wszystkich . Właśnie kupiłem a5 2013 rok 2.0 tdi cr 135 000 . Jakieś problemy z tymi silnikami są na zimnym są takie głuche stuki po rozgrzaniu cichutko jak w benzynie . Wcześniej miałem a5 z 2011 roku nalatane 177 000 i nie było takich stuków . Dodam jeszcze ze jest jakiś błąd wskaźnika temperatury silnika ,na autostradzie grzeje się na 90 a jak wjadę do miasta to spada 70 . Będę wdzięczny jeśli mielibyście jaka rada na to . Pozdrawiam
Why do you turn the torque wrench more after it already clicked?
Zle panowie , gdzie przypora?
Dobra robota fajny filmik u mnie silnik cffb bardzo mi to pomogło dzięki pozdrawiam z Malborka
Witam panów mam pytanie przedstawił mi się rozrząd o 4 zeby i ustawiłem go na blokadach czy jeżeli ustawiłem go na blokadach to jest inna możliwość że coś źle ustawiłem?? Pozdrawiam
Witam,wymienilem rozrzad waszym sposobem,ustawilem skazowke na napinaczu w srodku wciecia,po odpaleniu silnika skazowka napinacza przesunela sie milimetr przed wciecie tak jakby napinacz sie troche poluznil,nic przy tym juz nie majsterkowalem i po dwuch dniach odkrecilem oslone zeby zobaczyc jak sie zachowuje napinacz i okazalo sie ze skazowka napinacza po odpalonym silniku jest w pozycji 1 milimetr za wcieciem,tak jak by byl za bardzo napiety.Nie wiem co z tym zrobic,a moze to jest normalne przy tym rozrzadzie?Prosze o jakas podpowiedz
Dobry filmik ale chyba przy dokręcaniu napinacza bylo 2×45 stopni a nie raz 45 :DPozdrawiam
16:40 a co jeżeli ten znak na kole pasowym wału jest niewidoczny(starty zatarty) ? Czy znak gmp na kole zamachowym to to samo ?
Witam skoda 2011 r . 1.6 tdi CAYC 87 tyś przebiegu czy wymieniać rozrząd po 8 latach ?
Jak można 3 śruby dokręcać na krzyż…. ? 🙂
Jeżeli odkreci się koło pasowe od rozrzadu nie trzeba ustawiać wyprzedzania zapłonu VCDS-sem? 😂
Po to właśnie jest tam taka zębatka w "fasolce" do ustawiania. 😀
Dobra robota tylko wszystkie śruby do wymiany, wszystko poprzeciągane
Krzysiek, jakiej firmy komplet rozrządu polecasz?
Witam, co to za śruba i jaki rozmiar od kola wału korbowego? Ta którą obracam wał.
Krzychu w CFHC kąt synchronizacji pod jaką nazwą znaleźć w UDS?
Czy moglby pan gdzies opisac jaki klucz do odkrecenia kola zebatego pompy wysokiego cisnienia? 20:10
Wymieniłem rozrząd u siebie w skodzie superb 2 1.6tdi. Kupiłem cały zestaw CONTITECH. Po wymianie według instrukcji i nalaniu płynu chłodniczego słychać wycie pompy wody. Po jeździe próbnej silnik nagrzał sie do 90° i wszystko ucichło. Nie gasząc silnika włączyłem ogrzewanie na maxa i po około trzech minutach temperatura silnika spadła do 60° i pompa znowu zaczęła wyć. Mam wrażenie jakby układ chłodzenia był jeszcze zapowietrzony, bo wcześniej przed wymianą rozrządu temperatura nigdy nie spadała nawet o odrobinę (bynajmniej nie było tego widac na wskaźniku temp.) Czy ktoś wie czy układ chłodzenia odpowietrzy się sam? Nie wiem ile płynu wyleciało po wyjęciu pompy wody jak na filmie, nie ściągałem płynu ze zbiornika, po prostu wyjąłem pompę i wszystko wyleciało. Wlałem 3 litry bo tylko tyle weszło.
chłopaki się narobili jest pracy ale dobrze robią
Była kiedyś taka czeska bajka "Sąsiedzi". Górna rolka 20Nm, i cyk jest 20 plus jeszcze troszeczkę, typowo po garażowemu…
Jestem po wymianie rozrządu w passacie 2.0tdi 140km cffb. Rozrzad ustawialem na blokady i wszystko wyszlo ok. Czy trzeba ustawiac kąt synchronizacji rozrzadu ? Chcialem sprawdzić jaki mam ale w vcds nie mam opcji vloki pomiarowe tylko rozszerzone bloki pomiarowe w ktorych nie ma nic o synchronizacji rozrzadu. W innych sterownikach bloki pomiarowe mam dostepne tylko nie w silniku. Vcds dziala poprawnie.
Cześć chłopaki. Dzięki za film. Jestem przed wymianą rozrządu w swojej skodzie. Ale pytanie z innej beczki. Dlaczego luzuje się koła pompy cr i wałka rozrządu? Nie można tak jakby "zdjąć" stary pasek i założyć nowy bez ruszania fasolek? Przecież nic się praktycznie nie przestawi bo wymieniasz rolki i pompę wody tylko
koło na wałki sie luzuje przed załozeniem paska i przekreca maksymalnie w prawo kierunek zakładania paska zaczynamy od doło potem koło do góry i w kierunku przodu auta bo przy napinaniu napinacza koło sie samo ustawi do prawidłowej pozycji potem tylko dokrecic sruby i wyciagnac blokady