
Wymiana rozrządu | Patryk Mikiciuk, Adam Klimek | Team Total
9 marca, 2017Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miejscu.
Mechanik z dojazdem Warszawa
+48 570 933 114
Mobilny Elektryk
+48 512 149 689
Regeneracja Baterii Hybrydowych
+48 508 523 234
Najtaniej w Warszawie!
Nasza firma była widziana między innymi w:


English Speaking Mechanic in Poland
+48 570 933 114 Here!
Problem z Baterią Hybrydową, lub Autem Elektrycznym?
Zadzwoń do Naszego Serwisu!
Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
WARSZTAT SAMOCHODOWY
Mechanik Samochodowy
Tel: 570 933 114
Wał Miedzeszyński 180 04-987 Warszawa – Wyznacz Trasę! Otwarte od 6.00 do 18.00
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!
Wybierz opcje Mechanika z doświadczeniem!
Mechanik
Naprawa Samochodów Hybrydowych, Elektrycznych, Diesel, LPG, Adblue, Dostawczych w Warszawie.
Mechanik z doświadczeniem w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Samochodów Hybrydowych + Serwis Baterii Hybrydowych
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Najtaniej w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, – Mechanik i Warsztat.
Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa – Spuszczenie paliwa z baku Warszawa Zamów naszego specialistę od motoryzacji do swojego domu.
Często jest tak, że kupujemy używane auto i sprzedający twierdzi, że samochód jest po pełnym serwisie, łącznie z wymianą rozrządu. Tylko nie ma na to żadnego “papierka”. Co wtedy? Zaufać? Czy zbadać sprawę na własną rękę? Patryk Mikiciuk przyjechał do warsztatu Adama Klimka używanym Audi A4 2.0 TDI żeby zbadać tę sprawę. Okazuje się, że nie ma sposobu aby sprawdzić, czy rozrząd był wymieniany, więc mechanik Team Total natychmiast przystąpił do pracy. Wymiana tego elementu w Audi jest stosunkowo prosta, bo po demontażu przodu uzyskujemy pełny dostęp do rozrządu. Nic, tylko wymieniać. Oglądajcie!
Team Total to miejsce, w którym wszyscy miłośnicy motoryzacji znajdą coś dla siebie. Mamy inspirujące treści i fachowe porady.
TotalEnergies od lat odgrywa istotną rolę w świecie sportów motorowych. Wyścigi i rajdy są dla nas najlepszym źródłem zdobywana doświadczenia, które umożliwia nam prace nad innowacyjnymi produktami. Dzielimy się naszym doświadczeniem z kierowcami, co gwarantuje im optymalną ochronę, niezawodność i wydajność silników. Wszystko po to, aby jako pierwsi mogli minąć linię mety!
TotalEnergies to firma multienergetyczna, która produkuje i sprzedaje energię w skali globalnej: ropę i biopaliwa, gaz ziemny i green gas, odnawialne źródła energii i energię elektryczną. 105 000 naszych pracowników jest zaangażowanych w tworzenie coraz tańszej, czystej, niezawodnej i dostępnej dla jak największej liczby osób energii. Aktywna w ponad 130 krajach firma TotalEnergies stawia na zrównoważony rozwój we wszystkich jego wymiarach, w szczególności w obszarze swoich projektów i operacji biznesowych, które mają przyczynić się do zwiększenia jakości życia ludzi na całym świecie.
Dowiedz się więcej o TotalEnergies: https://www.totalenergies.pl/
https://www.facebook.com/totalenergiespolska/
#TotalEnergies #AdamKlimek #PatrykMikiciuk #TeamTotal #Rozrząd
Pobrane z Youtube Nasza firma oferuje serwis samochodów spalinowych, diesel i LPG, elektrycznych i hybrydowych oraz promujemy możliwie nowe oraz bardzo ciekawe informacje na temat samochodów elektrycznych. Zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z naszymi mechanikami, posiadamy też mechaników mobilnych w Warszawie.
Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miejscu.
Mechanik z dojazdem Warszawa
+48 570 933 114
Mobilny Elektryk
+48 512 149 689
Regeneracja Baterii Hybrydowych
+48 508 523 234
Najtaniej w Warszawie!
Nasza firma była widziana między innymi w:


English Speaking Mechanic in Poland
+48 570 933 114 Here!
Problem z Baterią Hybrydową, lub Autem Elektrycznym?
Zadzwoń do Naszego Serwisu!
Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
WARSZTAT SAMOCHODOWY
Mechanik Samochodowy
Tel: 570 933 114
Wał Miedzeszyński 180 04-987 Warszawa – Wyznacz Trasę! Otwarte od 6.00 do 18.00
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!
Wybierz opcje Mechanika z doświadczeniem!
Mechanik
Naprawa Samochodów Hybrydowych, Elektrycznych, Diesel, LPG, Adblue, Dostawczych w Warszawie.
Mechanik z doświadczeniem w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Samochodów Hybrydowych + Serwis Baterii Hybrydowych
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Najtaniej w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, – Mechanik i Warsztat.
Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa – Spuszczenie paliwa z baku Warszawa Zamów naszego specialistę od motoryzacji do swojego domu.
Bez problemu można zrobić w takim aucie rozrząd bez zwalania przodu
Wymiana rozrządu akurat tutaj obejdzie się bez demontażu pasa a nawet odkręcania czegokolwiek. Demontuje tylko jeśli trzeba wymienić uszczelniacze. Kolejna sprawa to taka że chyba Pan instruktor zapomniał o poluzowaniu śrub piasty wałka rozrządu co jest tu kluczowe. Chyba tak naprawdę to była pierwsza jego robota przy 2,0 tdi cr. Ktoś tu pisał o 3,0 tdi- dla tego Pana to chyba zbyt wysokie progi.
O gówniany Gates!!! Gratuluję wyboru po 4 latach będzie popękany pasek a po 6 silnik do remontu bo jakimś cudem się zerwie
Tu taki nie byłbym pewien o spokoju z rozrzadem.
Części teraz to straszny syf
Contitech postrzepiony po 40 tys km
Popieram kolegów jak by tak łatwo można wymienić rozrząd to sam bym to zrobił a tu przód rozebrać specjalne klucze spakować wszystko 😭 4 h to za mało pozdro
Wymienić I huj. Wasze mądrości tu nie pomogły
Nie wymieniać paska? Haha dobre
Kto normalny demontuje caly przod wystarczy odchylenie pasa z chlodnicami.Widac jak czesto to robicie😉.
Co ile zmienia się rozrząd w superb II z 20 tdi 140 km
Amatorka pas przedni odsuwa się z prawej ida węże od klimy z lewej można odchylic śmiało z pół metra i wymienic
Nawet nie przekrecil motorem, mechanik jak ciul😂
A gdzie czynnik do klimy
Mam pytanie chce zakupić vw touareg z2004r silnik 2.5TDI R5 przebieg 214tys km .Mam zapytanie co do rorzadu jaki jest tam zamontowany i czy wymieniac oraz czy jednostka napedowa jest warta uwagi pozdrawiam.
Pól auta rozebrać,zeby wymienic….audi
Jak byś napisał w tytule o jaki samochód chodzi to oszczędził byś czas ludziom i miał byś 5x mniej wejść.
Dobrze zrozumiałem nie wymieniliscie paska rozrządu?
No i fajnie
Niesamowite, zdemontowali caly pas przedni 🤔 Gdyby silnik byl poprzecznie, to bylby demontaz blotnika i wycinane fartuchy wewnetrzne. Panowie zdejmijcie ten film albo wstawcie wersje profesjonalna. Nawet laicy z tego leja 🙂
Wszystko jasne, nie polecam jednak wkrecac szpilki od napinacza na klej w aluminiowy gwint, potem szpilka wyjdzie razem z nim albo go oslabi
Śruby na klej …uważam że nie ma takiej potezeby 🤷♂️
Ja jak kupiłem 5lat temu to nie wymieniałem już nabiałem z 60tys km i nic😊
Czemu pod każdym filmem jest hejt ? Dosłownie każdym …
Po co zaznaczać pasek w którą stronę się obraca co jak założę odwrotnie to silnik mi się zacznie obracać w drugą stronę
Pasek ponownie urzyty… ja pierdole !!!
Fajne spodnie Papryk
Mam już 14 samochód i nigdy w żadnym nie wymieniłem rozrządu, nigdy też nic się nie stało. Uważam że to zbędne.
No i nalejcie totala który nawet jak ma napisane że pełny syntetyk to pełnym syntetykiem nie jest
Dlatego jeżdżę starymi wozami sprzed 2000 roku i nie rozbieram połowy auta do wymiany rozrządu.
Pasek osprzętu powinien wymienić na nowy A nie stary zakładać w moim serwisie jest to niedopuszczalne i ciekawe wedle czego ocenił jego stan w nim tez sa włókna ktore się zużywają to że on nawet wygląda ładnie to nie znaczy że za któryś tysiąc się niezerwie
Klimek zapomniałeś dodać najważniejszego pasek zakłada się od lewej strony.
1:38 nie we wszystkich.
Renault Clio 3 RS F4R 830 kompletny rozrząd z KZFR + pompa wody + pasek osprzętu + robocizna zapłaciłem 1720zł.
Tyle rozkręcania w niemieckim szrocie 😳 Plastikowy wirnik na pompie to przegięcie 😂🤣
Witam. Kupiłem insignie 2.0 poprzedni właściciel twierdzi że wymienił niedawno rozrząd, patrzyłem na pasek i ma jeszcze znaki do ustawiania tzw. Paski. Czy te znaki utrzymują się długo na pasku czy może akurat ten pasek jest świeży?
Jkkkjk OP 0iu oii oil 99feet o9 OP 09feet 09899èeeèeo88 in a letter from Portlaois 8PM and the eee9eeklllleeeeeeeee8p1991