
Wymiana tarcz klocków hamulcowych toyota volkswagen bmw audi
4 stycznia, 2016Problem z Baterią Hybrydową, lub Autem Elektrycznym?
Zadzwoń do Naszego Serwisu!
Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
WARSZTAT SAMOCHODOWY
( Wał Miedzeszyński 180 )
+48 508 523 234
Wał Miedzeszyński 180 04-987 Warszawa – Wyznacz Trasę! Otwarte od 6.00 do 18.00
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!
Wybierz opcje Mechanika z doświadczeniem!
Mechanik +48 508 523 234
Naprawa Samochodów Hybrydowych, Elektrycznych, Diesel, LPG, Adblue, Dostawczych w Warszawie.
Mechanik z doświadczeniem w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Samochodów Hybrydowych + Serwis Baterii Hybrydowych
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Najtaniej w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, – Mechanik i Warsztat.
Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa – Spuszczenie paliwa z baku Warszawa Zamów naszego specialistę od motoryzacji do swojego domu.
Wymiana tarcz i klocków hamulcowych
——————————————————————————————-
WARSZTATY M4K GARAGE sprawdźcie co u nich:
https://www.m4kgarage.pl/
——————————————————————————————-
CHCESZ OTWORZYĆ Z NAMI WARSZTAT M4K GARAGE?
NAPISZ tutaj: franczyza@m4k.pl
—————————————————–
🛠M4K GARAGE – profil główny całej sieci
https://www.facebook.com/m4kwarsztat
https://www.instagram.com/m4kgarage/
🛠M4K GARAGE SZCZECIN – w przygotowaniu
https://www.facebook.com/m4kszczecin
https://www.instagram.com/m4kgarageszczecin/
🛠M4K GARAGE KIELCE
https://www.facebook.com/m4kkielce
https://www.instagram.com/m4kgaragekielce/
🛠 M4K GARAGE WROCŁAW
https://www.facebook.com/M4KGarageWroclaw
https://www.instagram.com/m4kgaragewroclaw/
🛠 M4K GARAGE KOŚCIERZYNA
https://www.facebook.com/m4kkoscierzyna
https://www.instagram.com/m4kgaragekoscierzyna/
🛠 M4K GARAGE SZEMUD
https://www.facebook.com/m4kszemud
https://www.instagram.com/m4kgarageszemud/
WSPÓŁPRACA
wspolpraca@m4k.pl
KONTAKT dla widzów
info@m4k.pl
Pobrane z Youtube Nasza firma oferuje serwis samochodów spalinowych, diesel i LPG, elektrycznych i hybrydowych oraz promujemy możliwie nowe oraz bardzo ciekawe informacje na temat samochodów elektrycznych. Zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z naszymi mechanikami, posiadamy też mechaników mobilnych w Warszawie.
Problem z Baterią Hybrydową, lub Autem Elektrycznym?
Zadzwoń do Naszego Serwisu!
Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
WARSZTAT SAMOCHODOWY
( Wał Miedzeszyński 180 )
+48 508 523 234
Wał Miedzeszyński 180 04-987 Warszawa – Wyznacz Trasę! Otwarte od 6.00 do 18.00
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!
Wybierz opcje Mechanika z doświadczeniem!
Mechanik +48 508 523 234
Naprawa Samochodów Hybrydowych, Elektrycznych, Diesel, LPG, Adblue, Dostawczych w Warszawie.
Mechanik z doświadczeniem w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Samochodów Hybrydowych + Serwis Baterii Hybrydowych
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Najtaniej w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, – Mechanik i Warsztat.
Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa – Spuszczenie paliwa z baku Warszawa Zamów naszego specialistę od motoryzacji do swojego domu.
taki fachowiec a źle zakręca koło?
tłoczek z przodu można wcisnąć dwoma kluczami oczkowymi wygiętymi
5:17 co to za policja tam stoi? (Światło odbija się na tarczy)
Łysy , dziadek zawsze godoł że jak klocki i tarcze na samym początku były dobrze dotarte i wymieniane na czas , są dopasowane do tarczy , grubość ziarna , dlugość eksplatacji tarczy chodzi o typ jazdy miasto czy trasa / gwałtowne przychamowania , rozgrzewanie prowadzi do dużo szybszego zmęczenia materiału..można powiedzięc że z moich obserwacji to jeżeli normalnie hamujesz , wymieniarz to tarcza starczy do końca życia .. jeżeli chcesz klocki ostre bo lepiej hamują to nie myśl że tak jest bo moc hamowania bierzę się od pompy po tłoczki zaciski cylinderki itp .. moi koledzy co roku wymieniają tarcze k klocki , a ja tarcze grubość po 8 latach można porównać do nowej ..
Witam Ja w swoim w Pasku B5 16b mam tarcze i klocki ATE troche kosztuja ale warte sa swojej ceny
Prowadnice powinno się jak najbardziej smarować-w końcu nie mogą one pracować na sucho ale nie smarem miedzianym. Są do tego dedykowane specjalne pasty lub smary. Zbiorniczek warto kontrolować to fakt. Jak ktoś wraz z zużyciem uzupełniał poziom w zbiorniczku to ryzyko wylania jest bardzo duze. Po za tym Łysy fajnie to pokazuje, mówi o wielu szczególach. Myśle że jest ok 🙂 A po za tym myslicie, że jak macie nowsze autka i oddajecie do serwisu ASO to każdy mechanik podwiesza zaciski przy wymianie tarcz? Jak czas goni i chce się szybko to ta czynność staje się zbedna …
Witam Cię. Chciałem zapytać czy pod tą gumkę przy cylinderku daje się jakiś smar? Chodzi tutaj o czteroletnie Renault Captur różnie ludzie mówią i sam nie wiem :-). A tak przy okazji Zapraszam cię do subskrypcji mojego kanału.pozdrawiam.
Fajny vblog. Muszę zacząć oglądać ten kanał krok po kroku. Zacznę właśnie od klocków hamulcowych !!! 🙂 Ten papier ścierny to jakiś gruboziarnisty np. 60 ?
Po zdjęciu mcpersona jedziemy na zbieżność? 😀
Czemu nie ma wymiany tarcz z tylu ?
Jakim papierem ściernym, czyścisz skorodowaną powierzchnię? Czym później zabezpieczasz? R-stopem? – wystarczy czy trzeba coś jeszcze?
kolejny temat, który sam dobrze robie
Rady szwagra
Dziękuję za to wideo
Ja bym starał się uniknąć kilku błędów takich jak:
1. Wieszania zacisku na przewodzie (nawet na chwilę).
2. Tłoczka bez jego wyczyszczenia nie wciskałbym bo cały syf cofa się do płynu hamulcowego.
3. Pin smarowałbym silikonowym smarem odpornym na wysokie temperatury. (dąłbym kroplę "słabego" kleju do gwintów)
4. Skontrolowałbym bicie tarczy. (być może wystarczyłoby okręcić tarczę na szpilkach by osiągnąć właściwy rezultat)
5. Miejsca styku klocka z prowadnicą delikatnie przesmarowałbym smarem miedzianym.
6. Blaszki na styku z klockiem też delikatnie bym przesmarował smarem miedzianym.
7. Zmywaczem do hamulców potraktowałbym samą tarczę bo szkodzi okładzinom hamulcowym, oczywiście wytarłbym do czysta powierzchnie styku tarczy z klockiem.
8. Klocek na styku z zaciskiem/tłoczkiem bym przesmarował smarem silikonowym/miedzianym (są dwie szkoły).
9. Zachowałbym większą czystość podczas prac.
10. Na koniec zapewne bym poświęcił więcej czasu na doczyszczenie wszystkiego. (ma to starczyć w końcu na kilka lat)
Pozdr.
Wes zrob filmik o hamulcach prtyczepki zasada dzialania
Hamulca najazdowego wymiana amortyzatora jak to pospadawdzac itd.
Bo tego nie ma
Witam. Mam pytanie czy powinno się do przykręcenia jarzma dawać nowe śruby? Producent podaję że moment dokręcania tych śrub to 150nm +45° +15° to strasznie mocno. Czy czasami nie przesadzili z tym dokręcaniem? Pozdrawiam
Gdzie ten link do hurtowni? Mial byc w opisie.
Audi a3 8V tfsi 1.4 122 k 91000 km model 2013 mam pytanie kiedy wymienic pasek rozrzadu?producent zaleca 210000km.
Pneumata nie mam ale mam udarowca