
Wymiana zawieszenia Passat B5 / Krok po kroku
8 listopada, 2016Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miejscu.
Mechanik z dojazdem Warszawa
+48 570 933 114
Mobilny Elektryk
+48 534 649 204
Mobilny Elektryk
+48 512 149 689
Najtaniej w Warszawie!
English–Speaking Mechanic in Poland
+48 570 933 114 Here!
Problem z Baterią Hybrydową, lub Autem Elektrycznym?
Zadzwoń do Naszego Serwisu!
Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
WARSZTAT SAMOCHODOWY
Mechanik Samochodowy
Tel: 570 933 114
Wał Miedzeszyński 180 04-987 Warszawa – Wyznacz Trasę! Otwarte od 6.00 do 18.00
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!
Wybierz opcje Mechanika z doświadczeniem!
Mechanik
Naprawa Samochodów Hybrydowych, Elektrycznych, Diesel, LPG, Adblue, Dostawczych w Warszawie.
Mechanik z doświadczeniem w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Samochodów Hybrydowych + Serwis Baterii Hybrydowych
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Najtaniej w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, – Mechanik i Warsztat.
Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa – Spuszczenie paliwa z baku Warszawa Zamów naszego specialistę od motoryzacji do swojego domu.
Jak sprawnie zmienić zawieszenie w Passacie B5.
Pobrane z Youtube Nasza firma oferuje serwis samochodów elektrycznych i hybrydowych oraz promujemy możliwie nowe oraz bardzo ciekawe informacje na temat samochodów elektrycznych. Zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z naszymi mechanikami, posiadamy też mechaników mobilnych w Warszawie.
Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miejscu.
Mechanik z dojazdem Warszawa
+48 570 933 114
Mobilny Elektryk
+48 534 649 204
Mobilny Elektryk
+48 512 149 689
Najtaniej w Warszawie!
English–Speaking Mechanic in Poland
+48 570 933 114 Here!
Problem z Baterią Hybrydową, lub Autem Elektrycznym?
Zadzwoń do Naszego Serwisu!
Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
WARSZTAT SAMOCHODOWY
Mechanik Samochodowy
Tel: 570 933 114
Wał Miedzeszyński 180 04-987 Warszawa – Wyznacz Trasę! Otwarte od 6.00 do 18.00
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!
Wybierz opcje Mechanika z doświadczeniem!
Mechanik
Naprawa Samochodów Hybrydowych, Elektrycznych, Diesel, LPG, Adblue, Dostawczych w Warszawie.
Mechanik z doświadczeniem w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Samochodów Hybrydowych + Serwis Baterii Hybrydowych
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Najtaniej w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, – Mechanik i Warsztat.
Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa – Spuszczenie paliwa z baku Warszawa Zamów naszego specialistę od motoryzacji do swojego domu.
Zawieszenia jakie by nie byly zawsze sie skręca na opuszczonym aucie bo skrecajac tak jak na filmie to 100 %ze tuleje nie wytrzymaja i zostana wyrwane
Niczego więcej nie będę się czepiał chociaż można by ale największym błędem jest włożyć śrubę wahaczy górnych z zestawu MS, jest to zwykła śruba i za rok czy dwa kiedy będzie trzeba wybić może Ci ten młot udarowy nie pomóc bo śruba nie jest czerniona. Polecam dokupić Lemforder ewentualnie Febi. Pozatym filmik spoko;)
Master sport. Jakosc z gornej półki. Pobija lemfordera na kolana 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
ALE MIE FACHOWIEC śruby do kręcić mniej heaha na oko to se można od tego są parametry fabryczne dokręcania w sile Nutomometrycznej to się wtedy nic nie urwie .
Spoko poradnik, dużo ciekawych i ważnych wskazówek kolega pokazał.
Chyba najlepszy film o wymianie wielowahcza. Nie ujmując innym ale najlepsze Ujecia wszystko fajnie widac
Krótko jasno i na temat właśnie zabieram się za wymianę a twój poradnik mi bardzo pomógł 🙂
Wiadomo coś o tym zestawie czy to zawieszenie lata czy nie?
mam problem z tym prostym wahaczem dolnym,za chuja nie chce wyjsc pomimo napierdzielania mlotkiem 1000razy, ma ktos jakis pomysl, myslicie ze jak palnikiem podgrzeje zwrotnice to wyjdzie od stukania mlotkiem?
Jeszcze "15" bedzie potrzebna
1.Zwrotnica jest stalowa , a nie alu 2. Sruba 100×10 kontrujaca przeguby górnych wahaczy (łączników) powinna ze wzgled. bezpieczeństwa wstawiona prawidlowo odwrotnie jak pokazałes – wtedy przy słabo zakreconej nakretce nie wypadnie , pozostanie; Przy twoim sposobie taka sruba wypadnie ze swojego jarzma uwalniajac wahacze to napewno sie kozłem auta, wjazdem do rowu, rzeki, jeziora , to ze niby łatwiej ja odkrecic to zaden pozytyw
W zaciszu domowym, ale nie wszyscy dysponują kanałem, a o podnośniku kolumnowym nie wspomnę 😉 Tak poza tym, korci mnie żeby samemu wymienić u siebie te wahacze, ale nie mam właśnie kanału ani podnośnika, a stawiać auto na kobyłkach to trochę strach. Tak, czy inaczej świetny film.
Panie Krzysztofie jak będziesz pan miał chęci do kręcenia filmów to chętnie pooglądam naprawy w Vagach 🙂 pozdrawiam super kanał, wszystko dobrze tłumaczone
Polacy ze wschodu tak zaciagaja po rusku ze masakra . Pozdrawiam imienika.
Fajny poradnik. Pozdro
Ja mam klocki z tyłu master sport i górne wahacze, oceniam je bardzo dobrze po roku jazdy nadal wyglądają jak nowe
Małe pojęcie ale działaj
U mnie sruby w wielowahaczu staly deba niektore puscily a niektore nawet palnik,wybijak,wyciaganie nie ruszylo tego a pneumat ukrecil srube i 3 sruby trzeba bylo rozwiercic,z kuzynem mechanikiem robolismy to razem ok 6h z wymiana oleju w skrzyni i odboju amortyzatora
Właśnie ten wielowahacz mnie wstrzymuje przed zakupem superba
Audi moje b5 co roku wymieniam 😂
Chciałem dodać kilka uwag. Przy zakupie należy zwrócić na dwa przednie dolne wahacze, gdyż są dwa wymiary stożka w końcówce 20mm i 24,5 mm mierzone w szerszym miejscu. Przy aluminiowej zwrotnicy można przy wybijaniu śruby mocującej górne wahacze w szczeliny wstawić przecięte podkładki aby uniknąć pęknięcia .I jeszcze jedno przy wybijaniu stożków wahacza robię tak. od góry przykładam coś ciężkiego co zabezpiecza przed podbijaniem. Najlepiej wybijać przez kawałek miękkiego metalu lub drewna. FILM SUPER !!!logicznie krótko i na temat dzięki!
Zużyta ta końcówka na klucz 38 to ds się odkręcić tak z samochodu czy jest do tego jakiś klucz
gdzie jest ten test ? xd
Wymieniłem u siebie całe zawieszenie i od banana mam śrubę odwrotnie że wchodzi w wycięte miejsce w ławie i nic nie trzeba ławy opuszczać ani odkręcać i śruba normalnie wychodzi i nowa też bez problemu wchodzi.
Witam, czy można wymienić tylko te gumowe tulejki łączników górnych, bo u mnie tylko górne są oberwane czy lepiej nowe zamówić
' A
2:39 hahaha
Film bardzo przydatny 👌
Czy może być ciężko z okręceniem śruby górnych wahaczy we zwrotnicy i śrub samych wahaczy w kielichu amortyzatora bez klucza udarowego z podstawowymi narzędziami bez podnośnika/ kanału? Do wymiany mam kielich samego amortyzatora.
Czy demontując tę część, warto wymienić też mocowanie samego amortyzatora? Objawów niby żadnych nie ma, typu skrzypienie, etc., ale może ze względu na słabo trzymający kielich dostała poduszka?
W sobotę wymieniałem wahacz nośny i śruba we zwrotnicy niezbyt chciała współpracować.
Pozdrawiam 🙂
Master Sport 😀
Gdzie jesteś Krzychu gdzie ?
Gościu podaj nr konta, za patent z przecinakiem pneumatycznym wiszę ci na flaszkę!
👍
Zajebista robota i info 👌
Taaa… A co jak za cholerę nie chce się wybić ze zwrotnicy ta śruba zabezpieczanąca sworzeń końcówki drążka??
Dobra robota, oglądało się lepiej niż nie jakie tutoriale….nie ma jak to w kuźnia 🙂 podstawowe klucze i małe pomoce, reszta to głowa i mięsnie.
Dobra robota
Super pokazane
ja ja sie dzis upierdolilem i urobilem z amorami w a4 bo to to samo w sumie , wstawialemnormalne a gwint na smietnik bo to sie do jazdy na nasze drogi tu nie nadaje ale ja odkrecalem tylko te dwie z gory 13 , w karoseri i dolna mocujaca i jedna srube od stabilizatora wyszly i weszly bez rozkrecania wiecej ale samemu bez drugich rak troche meki bylo
Samochód musi stać na kołach na ziemi