
Zobacz z czym wiąże się wymiana uszczelki pod głowicą! #ABC_Motoryzacji
15 sierpnia, 2021Problem z Baterią Hybrydową, lub Autem Elektrycznym?
Zadzwoń do Naszego Serwisu!
Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
WARSZTAT SAMOCHODOWY
( Wał Miedzeszyński 180 )
+48 508 523 234
Wał Miedzeszyński 180 04-987 Warszawa – Wyznacz Trasę! Otwarte od 6.00 do 18.00
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!
Wybierz opcje Mechanika z doświadczeniem!
Mechanik +48 508 523 234
Naprawa Samochodów Hybrydowych, Elektrycznych, Diesel, LPG, Adblue, Dostawczych w Warszawie.
Mechanik z doświadczeniem w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Samochodów Hybrydowych + Serwis Baterii Hybrydowych
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Najtaniej w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, – Mechanik i Warsztat.
Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa – Spuszczenie paliwa z baku Warszawa Zamów naszego specialistę od motoryzacji do swojego domu.
Oglądaj “ABC Motoryzacji” w niedzielę o 14:45 w TVN Turbo oraz Player.pl: https://player.pl/playerplus/programy-online/abc-motoryzacji-odcinki,30156/odcinek-8,S01E08,203951
Subskrybuj kanał TVN Turbo: https://www.youtube.com/channel/UCfsSoUSQzUimrjKhAKmshDQ?sub_confirmation=1
Nie każdy jest specjalistą od motoryzacji, ale każdy może poprawić stan swojej wiedzy!
W programie “ABC motoryzacji” omówimy dokładnie budowę oraz działanie poszczególnych elementów samochodu. Będziemy je otwierać, rozkładać, rozcinać, a także powiemy o objawach uszkodzeń i ewentualnych kosztach ich napraw. Prowadzący Przemek Szafrański omówi między innymi budowę turbosprężarki, katalizatora, filtra oleju, koła dwumasowego, przekładni kierowniczej i wielu innych nieodłącznych elementów każdego samochodu.
#tvn #turbo #abcmotoryzacji
Pobrane z Youtube Nasza firma oferuje serwis samochodów spalinowych, diesel i LPG, elektrycznych i hybrydowych oraz promujemy możliwie nowe oraz bardzo ciekawe informacje na temat samochodów elektrycznych. Zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z naszymi mechanikami, posiadamy też mechaników mobilnych w Warszawie.
Problem z Baterią Hybrydową, lub Autem Elektrycznym?
Zadzwoń do Naszego Serwisu!
Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
WARSZTAT SAMOCHODOWY
( Wał Miedzeszyński 180 )
+48 508 523 234
Wał Miedzeszyński 180 04-987 Warszawa – Wyznacz Trasę! Otwarte od 6.00 do 18.00
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!
Wybierz opcje Mechanika z doświadczeniem!
Mechanik +48 508 523 234
Naprawa Samochodów Hybrydowych, Elektrycznych, Diesel, LPG, Adblue, Dostawczych w Warszawie.
Mechanik z doświadczeniem w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Samochodów Hybrydowych + Serwis Baterii Hybrydowych
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Najtaniej w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, – Mechanik i Warsztat.
Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa – Spuszczenie paliwa z baku Warszawa Zamów naszego specialistę od motoryzacji do swojego domu.
Bez przesady myśmy z Józkiem zawsze urzywali tych samych śrub,o piasku w kadlubie dłubaniu dłutem i docieraniu krajzega niewspomne 🥴
Ostatni..
w moim przypadku ze swapem xD
Fajny odcinek i pozdrawiam
Nie no tyle to nie.
To już nie ciemnogród prawie każdy w swoim garażu ma klucz dynamometryczny nic specjalnego
Nazwa uszczelka pod głowicą myli bo wydaje się że to tylko sama wymiana
Niedługo nie trzeba będzie zwalac glowicy elektryki wchodza
Dodajmy ze po odbiorze z planowania głowicy nie można klas jej na żadna twardą powieszchnie typu kafelki, czy kostka… Najlepiej karton czy coś gumowego 😄🥃
✋👍
Pytam sie, czemu duda tego nie pokazuje?
Papier scierny na szybe polozyc i splanowane idealnie
Ta dokrecenie jest w poerwszych 2 stopniach nastepne 2 dokrecenia ciagniesz i niewiadomo ile nwm
Legenda mówi , że właściciele passata B5 mają koszmary o uszczelce pod głowicą
czy klucz dynamometryczny to proxxon
Nie powiedziałeś o tulejach cylindryczny które mają miedziane podkladki, w tym przypadku masz silnik ohv z wymiennymi tulejami, problem jest taki ze podkladki dociskają tuleje do głowicy jezeli nie wymienimy tych podkladek nic nie da same planowanie i wymiana uszczelki głowicy bo płyn chłodzący bedzie sie przedostawal i tak do komory spalania. Takie silniki mają wady i zalety bo mozna wymienic tuleje cylindryczną ale z wymierzeniem grubosci podkladki jest problem – przynajmniej ja zawsze miałem z tym problem, możliwe że jeszcze nie jestem aż tak dobrym mechanikiem, ogolnie to nawet tego zawodu nie skończyłem ale silnik rozbiore w części i złoże 😉
Już się zesrałem w gacie, uszczelka, ha, ha.
To żaden koszmar, zrobiłem uszczelka pod głowicą w Civic VI w ciągu jednego dnia
To powiedz mi majster skąd mam wziąć nowe śruby do Daihatsu Applause 1.6 ?
Ło panie! Kto panu to tak spierdolył!? Po chuja planować jak można na sylykon zayebać kurbaa
Dodałbym do tego jeszcze nowy płyn chłodniczy, nowy rozrząd, jak już jest tak wszystko rozbebeszone to może i świece żarowe w dieslu więc kapusta cały czas rośnie przy wymianie takiej uszczelki, może jeszcze się okazać do wymiany wałek lub jego łańcuch, napinacz, ślizgi. Na koniec może się zrobić 3 lub 4 tys.
Za wszystkim sie wiaze caly kompletny remont glowicy wyreguowanie i dotarcie zaworow luzow zaworowych uszczelniaczy planowaniem glowicy wymiana uszczelki pod kolektorem ssacym i wydechowy i rura wydechowa wymiana plynu chlodzacego sprawdzic mozna termostat i uszczelke pod nim i miec Tu z glowy na dluzszy czas
juz myślałem ze na starych skreci
Płyn się nie spala tylko wyparowuje
I głowica musi być równa, po to aby uszczelka dobrze przylegała
1.9 dti zrobiłem głowice w jeden dzień. Razem z częściami 200zl.
W gruzie wymieniałem uszczelkę pod głowicą ale kompletnie nic więcej nie robiłem. Głowice jaką wyjąłem taką zamontowałem, stare śruby, no i upalanie. Rok katowania i nic kompletnie się nie działo. Potem gruz poszedł dalej, ale po paru miesiącach skończył na drzewie. Do tamtej pory z silnikiem nic się nie działo. Nie wiem jakim cudem to tyle działało.
Oglądaj "ABC Motoryzacji" w niedzielę o 14:45 w TVN Turbo oraz Player.pl: https://player.pl/programy-online/abc-motoryzacji-odcinki,30156/odcinek-8,S01E08,203951
A to nie powinno być tak że para wodna powinna być efektem prawidłowej pracy silnika?
Niech mi ktoś odpowie na jedno podstawowe pytanie… Jak płyn chłodniczy może się spalać??????
Rura się dokreca a nie
No prawda prawda😊 ja planowałem głowice na szybie😂 papier ścierny o małej degradacji położony na szybie a głowicą jeździłem moja twoja 🤣.. szkoda mi było kasy ładować w auto które miało isc na złom za jakiś czas.. a okazało sie że jeździłem nim 3 lata i wszystko było dobrze😊
Teraz bym już tak nie zrobił😅
Starych śrób się nie daje